POLYTOPIA SUPERLEAGUE 2024

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,162
Yo @Tant Ragnar och @Waterhouse! Ni verkar båda vilja bråka med mig? Kan ni snälla låta min lilla aimo-munk bara passera? Han vill bara lära sig mer om världen; om sig själv; om tillvaron; om månniskans själ och universums förunderlighet! ☮ ✌🪐
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Yo @Tant Ragnar och @Waterhouse! Ni verkar båda vilja bråka med mig? Kan ni snälla låta min lilla aimo-munk bara passera? Han vill bara lära sig mer om världen; om sig själv; om tillvaron; om månniskans själ och universums förunderlighet! ☮ ✌🪐
Vi enhörningsalver respekterar inga mänskliga folkslag förutom våra mäktiga vänner Imperius. Så håll dina munkar borta om de inte vill bli spetsade.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,364
Yo @Tant Ragnar och @Waterhouse! Ni verkar båda vilja bråka med mig? Kan ni snälla låta min lilla aimo-munk bara passera? Han vill bara lära sig mer om världen; om sig själv; om tillvaron; om månniskans själ och universums förunderlighet! ☮ ✌🪐
Gå hem lille munk. Hemliga piratbaser är inte rätt plats för sådana som dig.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Gå hem lille munk. Hemliga piratbaser är inte rätt plats för sådana som dig.
Tycker lite synd om munken ändå. Smyger förbi piratbasen bara för att mötas av en rosa alv ridande en enhörning gallopperande emot sig. Undrar om han trodde kavalleriet anlänt för att rädda honom innan han blev spetsad? Jaja, han är i himlen eller återfödd som myrslok nu, osäker på Ai-Mos teologi.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Min katapult kom inte riktigt till sin rätt där. Svårt att använda trupper som inte får anfalla efter förflyttning imo.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Kom igen nu alla goda krafter, dags att följa Gnaeus Pompeius Magnus exempel och rensa Mare Nostrum från pirater en gång för alla.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,216
Location
Malmö
Kom igen nu alla goda krafter, dags att följa Gnaeus Pompeius Magnus exempel och rensa Mare Nostrum från pirater en gång för alla.
Måste säga att pirater har faktiskt aldrig gjort oss något ont (eftersom vi håller oss på land). Har dessutom fullt upp med att rensa ut de onda bergsmunkarna och deras spindel-”brödrar”.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Måste säga att pirater har faktiskt aldrig gjort oss något ont (eftersom vi håller oss på land). Har dessutom fullt upp med att rensa ut de onda bergsmunkarna och deras spindel-”brödrar”.
Du stampar på spindlarna så katapultar jag bort piraterna!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,162
Ok, eftersom vi blivit överaskande många i partiet här så vill jag bidra med följande översikt till allas glädje:

Waterhouse krigar mot Tant Ragnar
Tant Ragnar bråkar med Xyas
Xyas tar sig an Vimes
Vimes läxar upp Waterhouse

Ni behöver inte tacka, bara håll er till planen!
😇
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Jaha, plötsligt står en pirat och skryter om sin funktionsnedsättning i min stad (svingar sin krok). Ser stoltare ut än en Gen Z med ADHD-diagnos. Kan man inte få en vettig replay av vad som hände förra turnen? Mina katapulter kommer tvinga bort honom såklart men skulle vilja se var försvaret brast.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Ok, eftersom vi blivit överaskande många i partiet här så vill jag bidra med följande översikt till allas glädje:

Waterhouse krigar mot Tant Ragnar
Tant Ragnar bråkar med Xyas
Xyas tar sig an Vimes
Vimes läxar upp Waterhouse

Ni behöver inte tacka, bara håll er till planen!
😇
Varför osynliggör du Basenanji (och hans bror)? Härskarteknik!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,836
Kommer bli så kul när min drake är fullvuxen Ragnar, dina piratnästen kommer brinna.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,364
Jaha, plötsligt står en pirat och skryter om sin funktionsnedsättning i min stad (svingar sin krok). Ser stoltare ut än en Gen Z med ADHD-diagnos. Kan man inte få en vettig replay av vad som hände förra turnen? Mina katapulter kommer tvinga bort honom såklart men skulle vilja se var försvaret brast.
Ja, det är såklart en lång historia, men vi kan väl sammanfatta det med den här bilden:



2BD11543-DB4C-4E98-928E-C4AEDC4302A5.jpeg
 
Top