Tant Ragnar
Gamle usling
YAAAARRRRRR! Käka krut, kanonkulor och kallt stål, hästnylle! Kölhalning från plankan i lovart, landkrabba!Vi försöker bara rensa upp havet från pirater.
Last edited:
YAAAARRRRRR! Käka krut, kanonkulor och kallt stål, hästnylle! Kölhalning från plankan i lovart, landkrabba!Vi försöker bara rensa upp havet från pirater.
Så tråkigt Ragnar att det alltid blir bråk när du är nära.YAAAARRRRRR! Käka krut, kanonkulor och kallt stål, hästnylle! Kölhalning från plankan i lovart, landkrabba!
Vi enhörningsalver respekterar inga mänskliga folkslag förutom våra mäktiga vänner Imperius. Så håll dina munkar borta om de inte vill bli spetsade.Yo @Tant Ragnar och @Waterhouse! Ni verkar båda vilja bråka med mig? Kan ni snälla låta min lilla aimo-munk bara passera? Han vill bara lära sig mer om världen; om sig själv; om tillvaron; om månniskans själ och universums förunderlighet! ☮ ✌![]()
Gå hem lille munk. Hemliga piratbaser är inte rätt plats för sådana som dig.Yo @Tant Ragnar och @Waterhouse! Ni verkar båda vilja bråka med mig? Kan ni snälla låta min lilla aimo-munk bara passera? Han vill bara lära sig mer om världen; om sig själv; om tillvaron; om månniskans själ och universums förunderlighet! ☮ ✌![]()
Tycker lite synd om munken ändå. Smyger förbi piratbasen bara för att mötas av en rosa alv ridande en enhörning gallopperande emot sig. Undrar om han trodde kavalleriet anlänt för att rädda honom innan han blev spetsad? Jaja, han är i himlen eller återfödd som myrslok nu, osäker på Ai-Mos teologi.Gå hem lille munk. Hemliga piratbaser är inte rätt plats för sådana som dig.
Måste säga att pirater har faktiskt aldrig gjort oss något ont (eftersom vi håller oss på land). Har dessutom fullt upp med att rensa ut de onda bergsmunkarna och deras spindel-”brödrar”.Kom igen nu alla goda krafter, dags att följa Gnaeus Pompeius Magnus exempel och rensa Mare Nostrum från pirater en gång för alla.
Du stampar på spindlarna så katapultar jag bort piraterna!Måste säga att pirater har faktiskt aldrig gjort oss något ont (eftersom vi håller oss på land). Har dessutom fullt upp med att rensa ut de onda bergsmunkarna och deras spindel-”brödrar”.
Varför osynliggör du Basenanji (och hans bror)? Härskarteknik!Ok, eftersom vi blivit överaskande många i partiet här så vill jag bidra med följande översikt till allas glädje:
Waterhouse krigar mot Tant Ragnar
Tant Ragnar bråkar med Xyas
Xyas tar sig an Vimes
Vimes läxar upp Waterhouse
Ni behöver inte tacka, bara håll er till planen!
![]()
Ja lite osnyggt kanske, men så roligt när du försöker spela på släktskap och är så taggad på att vinna ligan. Får skaffa någon intermediate att läcka genom framöver.Läcka diplomatiska dokument sådär, @Waterhouse ... Tsk tsk tsk
Ja, det är såklart en lång historia, men vi kan väl sammanfatta det med den här bilden:Jaha, plötsligt står en pirat och skryter om sin funktionsnedsättning i min stad (svingar sin krok). Ser stoltare ut än en Gen Z med ADHD-diagnos. Kan man inte få en vettig replay av vad som hände förra turnen? Mina katapulter kommer tvinga bort honom såklart men skulle vilja se var försvaret brast.
Alltså jag fattar inte vad som hände riktigt. Nog ett me problem (som de flesta) men saknar möjligheten att kunna spola tillbaka och se vad som hände i rundan.Ja, det är såklart en lång historia, men vi kan väl sammanfatta det med den här bilden:
View attachment 19656