Tant Ragnar
Gamle usling
Då kööör vi. Må bästa fisk vinna.
Mycket märkligt. Polaris kunde med ett drag flytta in i min enda stad och frysa min sista ofrusna gubbe. Det fanns ju inga vägar ur det.Boten verkar ha klarat det där fint, så du kanske lämna lite väl hastigt? View attachment 20213
Det gjorde den nog också. Men sen kom jag med trupper ovetandes om situationen och då valde polaris att flytta bort den igen, hellre än att låta mig döda den.Mycket märkligt. Polaris kunde med ett drag flytta in i min enda stad och frysa min sista ofrusna gubbe. Det fanns ju inga vägar ur det.
Jag är en glad lax med hjärtat på rätt ställe! Visst kan vi vara kompisar och hålla fred?Aha, nu möts vi! Trevligt!
Jag tycker att is gör sig bäst i drinkar. Nån som håller med?
Vi får se hur Bergsrådet resonerar. En del hökaktiga medlemmar menar att om Aimo får en chans ska man ta den. Andra mer fridsamma tempelmunkar tänker att en allians kan tjäna bägge parter lika. En liten skara bergspräster tittar på ligatabellen och försöker spå i framtiden.Jag är en glad lax med hjärtat på rätt ställe! Visst kan vi vara kompisar och hålla fred?
Men…ska lax smaka haj?Jag är en glad lax med hjärtat på rätt ställe! Visst kan vi vara kompisar och hålla fred?
Absolut! Gärna!@Tant Ragnar kan vi lägga våra gräl åt sidan och fokusera på det annalkande isproblemet? (dvs fokus på xyas och streetbaktha)
VAD SA DU OM ISEN? Den som kritiserar isen åker under isen!
Vi har genomfört en omfattande enkätundersökning som visar att invånarna älskar Aimo och det nya ledarskapet! Så tyvärr, nej.Får man besvära om att lämna tillbaks min stad då ?