I småpraten så kom jag fram till att Krank skulle passa som privatdeckare, och efter att borde Björn den gode och Rymdhamstern höll med så beslutade vi att vi borde börja samla in pengar för att göra det här verkligt.
Eftersom krank upprepande gånger sagt att han önskade att någon annan skulle ta tag i någon av hans projekt så beslutade vi att det bästa vore om vi tar hand om det utan att säga det till honom.
Så först måste vi säga upp krank från hans gamla jobb,
sedan så måste vi starta en kickstarter att krank kan hyra något rökigt kontor i Nynäshamn hamn.
Sedan så tror jag att vi kommer behöva fixa någon form av licens ( om inte annat till vapnet).
vi behöver fixa ett vapen.
och sist så måste vi köpa honom en cool hatt.
Så vilka på forumet kan tänka sig hjälpa till att göra denna dröm verklig?
all hjälp vi kan få uppskattas och om ni vill bidra med pengar så har Elmrig lovat att vi kan använda hans sparkonto.
låt oss hjälpa krank med en dröm han inte visste att han hade.
Eftersom krank upprepande gånger sagt att han önskade att någon annan skulle ta tag i någon av hans projekt så beslutade vi att det bästa vore om vi tar hand om det utan att säga det till honom.
Så först måste vi säga upp krank från hans gamla jobb,
sedan så måste vi starta en kickstarter att krank kan hyra något rökigt kontor i Nynäshamn hamn.
Sedan så tror jag att vi kommer behöva fixa någon form av licens ( om inte annat till vapnet).
vi behöver fixa ett vapen.
och sist så måste vi köpa honom en cool hatt.
Så vilka på forumet kan tänka sig hjälpa till att göra denna dröm verklig?
all hjälp vi kan få uppskattas och om ni vill bidra med pengar så har Elmrig lovat att vi kan använda hans sparkonto.
låt oss hjälpa krank med en dröm han inte visste att han hade.