Nekromanti Privatdeckare Krank

slanfan

Hero
Borde han inte bo på en båt? Det borde ju vara lättordnat i Nynäshamn.

Slanfan förutspår
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nZnYTrZ8Ps8"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/nZnYTrZ8Ps8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Sapient

Swashbuckler
slanfan said:
Nja, med tanke på att han har begravt sig i 1987, så är risken i så fall överhängande att han anammar pastellfärgade t-shirts o vit linnekavaj med uppkavlade ärmar.

Är vi beredda att ta risken att skapa ett monster?!?

Caligo

Swashbuckler
Sapient said:
slanfan said:
Nja, med tanke på att han har begravt sig i 1987, så är risken i så fall överhängande att han anammar pastellfärgade t-shirts o vit linnekavaj med uppkavlade ärmar.

Är vi beredda att ta risken att skapa ett monster?!?
Nynashamn Vice! Men han får en rymdhamster istället för alligator.

Fienden

Hero
Jag läser den här tråden, och allt mer slår det mig att jag inte längre vill åka till GothCon. Ni är alldeles för läskiga för min smak.

//Kraetyz, måste jag träffa dessa människor?

fast jag skämtar ju självklart

Sapient

Swashbuckler
Kraetyz said:
Jag läser den här tråden, och allt mer slår det mig att jag inte längre vill åka till GothCon. Ni är alldeles för läskiga för min smak.
Jag är ledsen att vi måste insistera på att få ett definitivt svar minst en månad i förväg, annars måste vi planera om hela upplägget av "Blood at GothCon".

I vår planring har du en, ehm, utomordentlig central om än något passiv roll i det....

Möller

Hubert Hortlax
Måste vi inte se till så att krank utvecklar ett underhållande talfel också?

Vem kan ordna det?

w176

Förlorad dotter
Vem ska vi tillsätta som Kranks quirky granne, som han kan dricka sprit med och bli upmuntrad av när det är svårt?

Storuggla

Champion
"Vem ska vi tillsätta som Kranks quirky granne, som han kan dricka sprit med och bli upmuntrad av när det är svårt?"

Hade Herr Nils vart kvar hade jag föreslagit honom, inget är mer quirky än en granne som stormar in med ett tvåhandssvärd i händerna för att låna en kopp socker.

Storuggla, utom möjligen en mormon

w176

Förlorad dotter
Storuggla said:
"Vem ska vi tillsätta som Kranks quirky granne, som han kan dricka sprit med och bli upmuntrad av när det är svårt?"

Hade Herr Nils vart kvar hade jag föreslagit honom, inget är mer quirky än en granne som stormar in med ett tvåhandssvärd i händerna för att låna en kopp socker.

Storuggla, utom möjligen en mormon
Jag vet att Arvidos blibit misstagen för mormorn vid åtminstonde ett tillfällle, och han har vätt coola quirks. Som att merga ägg.

En quirly psykolog som granne känns som rätt å något sätt. Han kan av misstag säga saker som antngen ger krank djup psykologisk självinsikt eller så att han plötligt förstår mördaren.

Sapient

Swashbuckler
Radioaktiv said:
Cassius får gärna låna min sminklåda om han känner för't. I want to see this. :gremsmile:
Sminklåda? Ser du inte ut som på bilden helt naturligt?

Fan det är ju helt sjukt. Vilket bedrägeri!