Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Efter bilden du jämförde din avatar med i look alike-tråden så får jag väldigt konstiga bilder i huvudet just nu =)
Rymdhamstern och Vicotnik är våran lönnmördare, han har alltid kostym.Cassius said:Grymt, sen kan de andra få vara våra underhuggare! Vem ska vara vår gorilla?
Just nu en väldigt förvirrande kombination.Cassius said:"Konstiga" som heta eller som läskiga? Eller en kombination, för det det är de jag är ute efter.
Vi får digitalisera honom, redigera hans minnen och placera honom i en noir-matrix.krank said:När jag blir stor hoppas jag att teknologin med uploading är redo för konsumentmarknaden. Isåfall ska jag bli digital, med multipla backups, och lämna den trista fysiska världen bakom mig för evigt.
Vänta nu, är jag en av lönmördarna eller är Vicotnik lönmördaren och jag gorillan? Jag är okej med båda.Spider Jerusalem said:Rymdhamstern och Vicotnik är våran lönnmördare, han har alltid kostym.Cassius said:Grymt, sen kan de andra få vara våra underhuggare! Vem ska vara vår gorilla?
Jag tror vi är mer sugna på att få honom försupen, rökande och känslomässigt störd.Arvidos MC said:Jag har det!
Vi får digitalisera honom, redigera hans minnen och placera honom i en noir-matrix.krank said:När jag blir stor hoppas jag att teknologin med uploading är redo för konsumentmarknaden. Isåfall ska jag bli digital, med multipla backups, och lämna den trista fysiska världen bakom mig för evigt.
Vico är lönnmördaren och du är Hamstern! PI Krank har inte en gorilla, han har en Hamster! Tadaaa!Rymdhamster said:Vänta nu, är jag en av lönmördarna eller är Vicotnik lönmördaren och jag gorillan? Jag är okej med båda.Spider Jerusalem said:Rymdhamstern och Vicotnik är våran lönnmördare, han har alltid kostym.Cassius said:Grymt, sen kan de andra få vara våra underhuggare! Vem ska vara vår gorilla?
Tänk dig bara att låta krank vakna upp till det här.Vimes said:Jag tror vi är mer sugna på att få honom försupen, rökande och känslomässigt störd.Arvidos MC said:Jag har det!
+1Vimes said:Jag tror vi är mer sugna på att få honom försupen, rökande och känslomässigt störd.Arvidos MC said:Jag har det!
Ah, men det ær inte så du knæcker krank. Vad vi gør ær att få det att verka som att allt ær planerat och hænger ihop, men egentligen hittar vi bara på efterhand och ændrar premissen efter hans agerande.Rymdhamster said:Jag tycker att vi måste bilda en skurkorganisation som är Kranks ständige motståndare, men i början vet han inte att alla brott han utreder hänger ihop.
Ja!xyas said:Ah, men det ær inte så du knæcker krank. Vad vi gør ær att få det att verka som att allt ær planerat och hænger ihop, men egentligen hittar vi bara på efterhand och ændrar premissen efter hans agerande.Rymdhamster said:Jag tycker att vi måste bilda en skurkorganisation som är Kranks ständige motståndare, men i början vet han inte att alla brott han utreder hänger ihop.
Sedan avsløjar vi att det inte fanns någon øvergripande plot, bara improviserande, och ser nøjda på nær en knæckt krank børjar supa, røka och så vidare.
Eller Columbo.Storuggla said:Jag har ångrat mig. Krank ska inte vara en hårdkokt deckare. Han ska vara Clouseau.
Storuggla, a kleu
...eller Luigi Mackeroni.Arfert said:Eller Columbo.Storuggla said:Jag har ångrat mig. Krank ska inte vara en hårdkokt deckare. Han ska vara Clouseau.
Storuggla, a kleu
+1Troberg said:...eller Luigi Mackeroni.Arfert said:Eller Columbo.Storuggla said:Jag har ångrat mig. Krank ska inte vara en hårdkokt deckare. Han ska vara Clouseau.
Storuggla, a kleu
Luigi Mackeroni +1 = 2Cassius said:+1Troberg said:...eller Luigi Mackeroni.Arfert said:Eller Columbo.Storuggla said:Jag har ångrat mig. Krank ska inte vara en hårdkokt deckare. Han ska vara Clouseau.
Storuggla, a kleu