FÖRHANDSBOKNING TILL GOTHCON
Ödesväktarna kommer att tryckas via "print-on-demand", vilket i praktiken betyder att det inte egentligen finns något lager – böckerna trycks upp allt eftersom beställningarna kommer in.
MEN – på GothCon XLIII kommer det att finnas en hel del tryckta böcker på Eloso förlags bord i makarrummet.
Jag har fått förfrågningar om möjligheten att förhandsboka ett exemplar. En förhandsbokning är alltså inte ett förhandsköp utan bara att man säger "hej! håll en bok till mig, så jag kan vara säker på att det finns en att köpa när jag kommer".
Jag funderade länge på exakt hur jag skulle göra det här, men vi testar lite lagom halv-lowtech; skriv en rad här nedan, eller skicka ett PM, och skriv att du vill förhandsboka. Jag kommer att bekräfta varje förhandsbokning, så får du ingen bekräftelse så är något fel – och du får då gärna försöka igen.
Om du vill vara HELT säker så förhandsbokar du DENNA VECKA, alltså innan den 1:a. För någonstans där hoppas jag på att kunna beställa böckerna. Och då kommer jag att ta hänsyn till hur många förhandsbokningar jag fått in.
OBS att detta alltså BARA gäller för Gothcon! Efter det är det bara att beställa som alla andra =)
Attachments
-
29.3 KB Views: 0