Southmountain
Veteran
[FONT="]Jag tyckte det hela såg intressant ut så jag delar med mig utifall att någon annan också är intresserad.[/FONT]
Länk till kickstartern
Introvideon ser mycket stämningsfull ut och bilderna som presenteras på sidan ser vackra ut. Det syns att det till del är artisterna som illustrerat Kult som har är med och driver det här. Projektet har Eu-vänlig frakt och mer exempel av regelmotorn skall läggas upp inom kort.
[/FONT]
Länk till kickstartern
[FONT="]GODS is a dark fantasy tabletop roleplaying game created by Bastien Lecouffe Deharme and Julien Blondel.[/FONT]
[FONT="]Designed by long time friends, roleplayers, and Dark Fantasy fans, GODS is a love song to the legendary writers and artists who defined the genre, such as Robert E. Howard, Karl E. Wagner, Michael Moorcock, Glen Cook or Frank Frazetta.[/FONT]
[FONT="]The game invites the players to play heroes seeking high adventure in the Wildlands, a brutal land abandoned and forgotten by the gods. From one-shots adventures to massive campaigns, GODS will offer a variety of game modes and provide a modern and adult gaming experience, supported by a d10 system that favors gameplay, narrative and fun without leaving simulation and realism aside.
Introvideon ser mycket stämningsfull ut och bilderna som presenteras på sidan ser vackra ut. Det syns att det till del är artisterna som illustrerat Kult som har är med och driver det här. Projektet har Eu-vänlig frakt och mer exempel av regelmotorn skall läggas upp inom kort.
[/FONT]