Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Och hårdpärm, för övrigt: Woho! (Även om det är typ 1700 kronor kvar)Arfert;n95551 said:Snart uppe i 40000:- ! Då blir det hårdpärm!
Och hårdpärm, för övrigt: Woho! (Även om det är typ 1700 kronor kvar)Arfert;n95551 said:Snart uppe i 40000:- ! Då blir det hårdpärm!
Det är fullt möjligt! Jag har ingen insikt i hur sånt här funkar för den breda massan.Arfert;n95602 said:Myling, som hjälper till med fundingen, säger att det är tvärtom. Och säger att det finns siffror som stöder det. Men jag ska framföra din reflektion, jag är också osäker.
Jag väljer alltså att tolka dig snällt här och att mylingspel säger att den breda massan fungerar tvärt om. Inte att jag personligen fungerar tvärtom, för i så fall hade jag sagt något annat :wink:Rymdhamster;n95634 said:Det är fullt möjligt! Jag har ingen insikt i hur sånt här funkar för den breda massan.
And it's done! Hurra för backer nummer 82 som bokade en bok och petade upp kampanjen i 50.035:-, och de 81 andra som gjort fantastiskt förarbete.Arfert;n99873 said:Bara 29 timmar kvar.. och får vi EN till stödjare blir det tvåfärg! Bränn lönen!
https://www.kickstarter.com/projects/myling/saga-andra-utgavan-rollspelet