Mundo;n184711 said:Fan vad dåligt detta måndagsavsnitt var...
BESVIKEN!
Extremt mycket mellanavsnitt/bygga upp inför finalen.
Mundo;n184711 said:Fan vad dåligt detta måndagsavsnitt var...
BESVIKEN!
LordTengel;n184737 said:Tyvärr ett ganska tråkigt avsnitt, och the Waif gjorde sig inget vidare som terminator.
Har du missat att hon just klarade sista provet för att bli en magisk superlönnmördare?Mundo;n184720 said:a) Skär av hennes ansikte (det går bra, hon har en kniv)
b) Dränkt i blod lyckas hon smuggla ansiktet (innanför sina kläder? Jag såg ingen säck eller något...) genom halva staden, bort till templet.
c) Smyger in i templet (och källaren med den hemliga låsta dörren!) utan att bli upptäckt
d) Smyga sig fram på Jaqen (!!!) utan att han upptäcker henne
Arfert;n184808 said:Arya hade ju tränat med förbundna ögon och blind. Öppenbarligen hade Waif inte det.
Arya har ju å andra sidan lärt sig fäktas av en mästarfäktande spanjor också, det har ju antagligen inte Wifi gjort.gorillotaur;n184810 said:Borde inte det vara det FÖRSTA man lär sig i magiska nina-skolan? =)
Absolut! Det jag morrar mest åt är att hela Waifs attack framstod som en grundkurs i hur de inte borde arbeta...gorillotaur;n184803 said:Jag skulle verkligen vilja se en fulltränad Faceless gå all in. Man vill ju veta vad de kan! Hur skickliga de är. Hur mycket magiska förmågor de har. Etc!
cogitare;n184895 said:Om Blackfish faktiskt är död...
Cog.
Jag hoppas. Det är bara det att den här säsongen av Game of Thrones har inte precis kryllat av subtilt manus...Minimoni;n184909 said:Blackfish lär inte vara död, jag tror att vi lär få se honom igen. Kanske även han teamar upp med the brotherhood without banners.
gorillotaur;n184926 said:Jag gillar också den här säsongen, men den är helt ärligt ganska ojämn. Höga toppar, djupa dalar.