God45
#PrayersForBahakan
Så när det kommer till moderna ockulta spel har mina standardtaktiker och mitt research område för att öka mina karaktärers överlevnad varit terrorist inspirerad tradecraft med en sido order av underrättelsetjänst tradecraft från kalla kriget som finns tillgänglig (och lite nyare saker när det kommer till saker som The Silk Road). Och i regel har det här tjänat mig väll. Det är ju ärligt talat ganska liten skillnad mellan en cell jihadister och en grupp Hunter: The reckoning jägare och ännu mindre skillnad mellan CIA i Sydamerika på 70-talet och en Delta Green cell.
Men jag har upptäckt att jag har ett kunskaps hål har jag upptäckt. Jag läste nyligen om demonstranter som gömmer rakblad eller pianotråd i håret för att använda som vapen efter att de har blivit gripna. Och eftersom jag är en rollspelare tänkte jag, "Det där måste jag göra nästa gång jag rollspelar i nutid!", istället för "Fy fan!". Och sådana här trick saknar jag, små saker som kan ge en fruktansvärt effektiva fördelar i vissa situationer.
Och den här tråden är till för att dela med er av sådana här små fruktansvärda trick. Har ni några?
Men jag har upptäckt att jag har ett kunskaps hål har jag upptäckt. Jag läste nyligen om demonstranter som gömmer rakblad eller pianotråd i håret för att använda som vapen efter att de har blivit gripna. Och eftersom jag är en rollspelare tänkte jag, "Det där måste jag göra nästa gång jag rollspelar i nutid!", istället för "Fy fan!". Och sådana här trick saknar jag, små saker som kan ge en fruktansvärt effektiva fördelar i vissa situationer.
Och den här tråden är till för att dela med er av sådana här små fruktansvärda trick. Har ni några?