Nekromanti Realistisk high fantasy

Troberg

Sinister eater
Re: Jag tror det blir en äcklig värld. (OT)

Du är väl medveten om att du är den människa jag minst av allt förväntade mig skulle skriva detta?
Jag tror inte på att högre hastighet ökar risken. Jag tror att överdriven hastighet som man inte kan hantera ökar risken. Dock har inga studier i ämnet gjorts (åtminstone inte av VTI (Vägtrafikinstitutet)) så tyvärr väger argumenten just nu lika för min teori och den allmänna villfarelsen.

Och vad ska man då ha pulsjetmotorerna till?
Den där extra kicken vid rödlysena. Köra fortare.

Jag tänkte att det är för sent att bli första bilen genom ljudvallen, men jag kan fortfarande bli första bilen genom oljudsvallen (pulsjets har i särklass högst ljudnivå i förhållande till effektuttag av alla motorer...).

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Bonuspoäng till mig … (ot)

»Den här diskussionen börjar likna titeln på en skiva jag har: 'Sex, politik och fåglar'. Bonuspoäng till den som kan gissa artist.«

Busenkelt (åtminstone för en som spelat i ett band som varit förband till orkestern i fråga): Köttgrottorna (som för övrigt har den gamle KSMB-medlemmen Guld-Lars på gitarr).

Whee! Inlägg nummer 1.000 från min sida (trist att det tvunget skulle bli ett poänglöst OT-inlägg).