På förekommen anledning (Lukas läser: Helvetesfortet) undrar jag vad som egentligen gäller för Regel 2. Den säger ju specifikt att man ska respektera andra användare; ändå får alltså Bobby en tillsägelse för att han smädar en rollspelsskribent som inte är reggad. Vad gäller egentligen här? Får man hata Stalin? Arvingarna? Karl Martell? Var går gränsen? Får man inte säga ett ont ord om någon alls, levande eller död?
Jag menar, jag kan ju se poängen i att man inte får gå sådär hårt åt forumiter (även om jag personligen tycker att det borde vara fritt fram om forumiten själv öppnat genom att bete sig som ett ägg), men om än Johan Sjöberg finge reda på vad Bobby skrivit om honom torde han ju bli ungefär lika besvärad som Karl Martell.
/Feliath — some clarification is in order I feel
Jag menar, jag kan ju se poängen i att man inte får gå sådär hårt åt forumiter (även om jag personligen tycker att det borde vara fritt fram om forumiten själv öppnat genom att bete sig som ett ägg), men om än Johan Sjöberg finge reda på vad Bobby skrivit om honom torde han ju bli ungefär lika besvärad som Karl Martell.
/Feliath — some clarification is in order I feel