Det kan jag inte svara på. Gränsdragningen beror på omständigheterna. Vi hanterar dem som förslag, och så ser vi om det finns något vettigt i önskemålet och om det finns det så kanske vi gör nått baserat på förslaget.cogitare;n199348 said:Och jag undrar var gränsdragningen om individuella forumiters önskningar (inte just dina Manda utan i stort menar jag här) går?
Om en enskild forumit har starka skäl till att en tråd denne skapat stängs, till exempel om den tar upp personliga saker som användaren egentligen inte ville prata om men lade upp sent på natten utan att tänka sig för, så kan jag tänka mig att stänga en tråd efter en individuell önskan.
Allt som oftast är det inte fallet. Oftast är önskningarna att banna andra användare (vilket vi inte gör baserat på vad enskilda användare vill), att låsa trådar där någon tycker annorlunda än en annan användare (vilket vi alltså heller inte gör utifrån användarens önskan), att Krille ska tas i örat för att han är dum moderator (vilket vi oftast inte gör, men det har hänt om Krille anser det befogat), att vi byter till vb4 (vilket vi håller på med), och att vi ska sluta vara feminaziforum/plattform för nazister (vilket vi inte vet hur vi ska göra, så det gör vi inte heller).
Jag upplever inte att användarnas personliga önskemål är ett problem, faktiskt.
/Magnus