Nekromanti Repetikon X, 13 dec, DL

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Ledsen att jag spammar lite, men:

Mutant!

Mutant!

Mutant!

Jag är så sjukt sugen på lite mer mutant att det inte är sant!

Radioaktiv

Hero
Jag är också jättetaggad!

Kom igen nu forumet, glöm nu inte bort den underbara torsdagen som väntar. :gremsmile:

Anth har inte tid att skriva i tråden, så jag och Anarch får vara snälla och ta över ett litet tag.

Perry

Veteran
Missade förra Repetikon i ett töcken av jobb och VAB:ande...

Men jag dyker dock upp på torsdag! Ska bli sjukt kul!
Har ett nyskrivet scenario med mig också ('Drömskeppet'), men jag är också på för att spela, om det redan finns nog SL:s!

Anarchclown

Swashbuckler
Vi har eventuellt tre redan men vi vet inte heller hur många som kommer. Hursomhelst är du välkommen. :gremsmile:

Oskar

Veteran
Hej!
Jag är ny här, men jag vill gärna vara med och rollspela i morgon. Har aldrig spelat förut, men läst en del regler och så. Är det bara komma förbi eller? :gremsmile:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Tjenixen! Jag var med för första gången förra repetikon och jag sa bara till i tråden att jag ville vara med, sen dök jag upp på rätt tid och plats =)

Det är bara att titta efter folk som inte sitter och spelar magick.

Anarchclown

Swashbuckler
Jo. Och då gjorde du till och med mer än en del av de andra deltagarna som inte ens var reggade på hemsidan när de dök upp. :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Eksem uteblir

Eksem bad mig hälsa att han »tyvärr inte kan närvara på kvällens Repetikon p.g.a. sjukdom«.

Så därför gör jag det.

Hälsar alltså.

Det.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Det finns folk där som inte ens hänger här och hakar på. Jag träffade en som blivit tokfrälst på extremt kort tid :gremsmile:

shaithan

Warrior
Tja jag kommer nog att vara med om inte min andra rollspelsgrupp skall köra också!, om det blir mycket folk så är det nog inte omöjligt att någon kan hoppa in där ocskå :gremwink: om det är något så klart

Anarchclown

Swashbuckler
Re: Eksem uteblir

Trisst. Tur att vi fick in en reservspelledare då, i händelse av att det blir mycket folk.