När jag tänker epik så tänker jag inte att 80 % av alla slag missar (och att man när man missar inte gör någon skada). Men det kanske bara är jag.Rymdhamster said:Fan vad kul det var! Klockrent med lite julstämning i en dungeoncrawl! Magiska psirobotmutanter var störtskönt och striden i rulltrappan var episk!
Fast det var rätt jävla värt när rymdhamster råkade träffa den där stora renen, och sedan lusde den att det var rubbitarna.Übereil said:När jag tänker epik så tänker jag inte att 80 % av alla slag missar (och att man när man missar inte gör någon skada). Men det kanske bara är jag.Rymdhamster said:Fan vad kul det var! Klockrent med lite julstämning i en dungeoncrawl! Magiska psirobotmutanter var störtskönt och striden i rulltrappan var episk!
För egen del kändes striden mer oepisk än den där gången när min karaktär slängde en flashgranat så dålig (jag träffade dörrkarmen...) att alla träffades snarare än bara motståndarna, vilket gjorde att alla hade -25 % på att träffa.
Übereil
Vad gjorde jag, 11 skada totalt?Anarchclown said:*Att Ubereil var uttrustad med en sabel och var bra på att använda den.
Stämmer. Det var kaninen som kastade den kaninen, strax innan han inledde den Errol Flynnska värjfighten med en annan kanin. Det var höjdpunkten för mig, episkt eller inte. För övrigt första gången på mycket länge som jag har spelat Mutant. Förra gången var någon gång när den mintgröna boxen kändes ny och fräsch.*Om jag inte minns fel var det Owlbearpig som slutligen kastade en rubbit ner för en trappa, så att denna nästan landade i huvudet på Ubereil.