Nekromanti Repetikon XII

Anarchclown

Swashbuckler
Jaha. Repetikon XII får tydligen temat "A bloody Valentine" på grund av dess datum. Datumet är 14:e Februari. De som är intresserade av att hålla i evenemang kan ju höra av sig i denna tråd. Det är som sagt inte mycket svårare än att gå till DL med lita prylar och börja spela eller spelleda.

Anarchclown

Swashbuckler
Ok. Det sitter redan sunkiga flyers uppe på DL. Satte upp dem när vi gick i Torsdags. De där är snyggare dock.

anth

Vetefan
Rymdhamster said:
Snygg flyer! Men ser det inte ut lite som Caroline af Ugglas?
Det är något som jag varken kan bekräfta eller dementera.
Jag kan heller inte kommentera om det är äkta blod eller ketchup på bilden.
Jag kan däremot bekräfta att Caroline är gift med Heinz.

anth

Vetefan
Ett förtydligande:

Repetikon är ett månatligt minikonvent som hålls andra torsdagen i månaden på Dragon's Lair, Kungsholmstorg 8 kl 18-22.

Det är drop in så vem som helst får komma förbi och spela eller spelleda rollspel.
Även om det är drop in blir vi jätteglada om man säger till i förväg att man tänker komma och vad man vill spela - så vi får en liten chans att planera.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag kommer att förbereda ett äventyr till Warhamemr FRP (2nd edition) för upp till fem spelare. Jag kommer att spelleda detta äventyr om något av följande inträffar:

Minst tre personer föranmäler att de verkligen, verkligen vill spela WFRP2ndEd med mig som spelledare.

Jag blir mutat med negerbollar på plats.

Vi blir så många att vi behöver orda en till spelgrupp.

Laowai

Hero
Alltså, jag gillar mutant som fan, men detta låter jääävligt fett, så om det blir av kan du fethajja att jag är på ^^

Brynolf

Dum fan
Rymdhamster said:
Jag kommer att förbereda ett äventyr till Warhamemr FRP (2nd edition) för upp till fem spelare.
Fan, det där låter ju som en bra ursäkt att slippa myskväll på alla hjärtans.

Laowai

Hero
Wait, är det alla hjärtans? Ajfan, det ligger nog inte väl med min flickvän om jag skippar henne för rollspel på den av alla torsdagar faktiskt =) Kan kolla med henne vad hon tycker, men tills dess måste jag nog hoppa av igen. Attans

Brynolf

Dum fan
Jo, det var lite det jag menade också. Är gärna med nån mindre heterosexuell dag dock.

G

Guest

Guest
anth said:
Brynolf said:
Är gärna med nån mindre heterosexuell dag dock.
Till Repetikon XIII tänkte vi bjuda in RFSL som ska ska arrangera rollspel.
Tja, vi har ju spelat D&D i RFSLs lokaler och det gick ju bra... :gremlaugh:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Vad fan! Ta med flickvännerna då! Då fyra platser bockade och det finns plats för en till!

Jag ska nog kunna se till att det blir nybörjarvänligt.