Har fixat extra karaktärerna så jag kommer kunna ta upp till 6 spelare.Spider Jerusalem said:Det går att spela 4-5 så det ska inte vara något problem. Det är ju bara en preview men jag gillade spelet.Anarchclown said:Jag spelleder MYTHS vid behov. Annars provar jag gärna Star Wars.
Man behöver väl tärningar ändå?anth said:Jag trodde det var 2nd ed, inte 3rd ed?Mjolphase said:Borde jag förbereda något till WFRP? Har köpt tärningar nu i alla fall
Ah, jag trodde du menade att du fixat de speciella 3E-tärningarna.Mjolphase said:Man behöver väl tärningar ändå?anth said:Jag trodde det var 2nd ed, inte 3rd ed?Mjolphase said:Borde jag förbereda något till WFRP? Har köpt tärningar nu i alla fall
Hade inga alls senast jag var på repetikon.
Ska vi vara snälla mot dem eller ska vi vara som vanligt?Spider Jerusalem said:Jag kommer att ha med mig två minions med.
En som aldrig spelat förut och en som testat en gång eller två.
Jag har hittat ett litet äventyr: MCMLXXV (introäventyr till S&W).anth said:XM bad mig framföra att i fantasin är han hellre på Repetikon än på jobbet.
Tyvärr gäller det omvända förhållandet i den bittra verkligheten.
Jag plockar med mig LL och ser om jag har något äventyr att ta med.
</div></div>Spider Jerusalem said:<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Code:</div><div class="ubbcode-body ubbcode-pre" ><pre>General Appearance: Foppish
Sanity: Normal
Tendencies: Malevolent
Personality: Extrovert - Antagonistic
Disposition: Hot Tempered
Nature: Vengeful
Honesty: Very Honorable
Energy: Energetic
Morals: Lusty
Intellect: Anti-intellectual
Materialism: Intellectualist
Bravery: Fearless
Thrift: Spendthrift