Owlbearpig
Bäst i Sverige på rollspel
Kan du tänka dig att köra detta utanför repetikon? I så fall anmäler jag mig överentusiastiskt som spelare tre.
Det går att spela 4-5 så det ska inte vara något problem. Det är ju bara en preview men jag gillade spelet.Anarchclown said:Jag spelleder MYTHS vid behov. Annars provar jag gärna Star Wars.
XM by proxy said:Jag kan köra nåt D&D-igt på Repetikon, antagligen Shadowbrook Manor! Ett förfallet gammalt hus i klassisk fun house dungeon-stil! Mycket att pilla på och utsättas för. Inte fullt lika dödligt som annars, för sådana som annars är lite rädda för sånt
Det vill jag spela!anth said:XM by proxy said:Jag kan köra nåt D&D-igt på Repetikon, antagligen Shadowbrook Manor! Ett förfallet gammalt hus i klassisk fun house dungeon-stil! Mycket att pilla på och utsättas för. Inte fullt lika dödligt som annars, för sådana som annars är lite rädda för sånt
Har ... har jag lovat att spelleda Paranoia?Owlbearpig said:Det vill jag spela!
Och Hamsterns WFRP!
Och Anarchs Myths!
Och Anths Paranoia! (jag tar allt jag läser i lådan som en sanning)
Om man behöver en särskilt dag, en gång om året, för att visa sin käresta lite romantik och uppskattning... då kan man inte vara särskilt kär.Owlbearpig said:En för mig obegriplig logik säger att om man inte gör något romantiskt ens på den dagen så är man ännu mer oromantisk än ett fjantigt kommersiellt påhitt.
Jag trodde det var 2nd ed, inte 3rd ed?Mjolphase said:Borde jag förbereda något till WFRP? Har köpt tärningar nu i alla fall