Nekromanti Repetikon XII

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Kan du tänka dig att köra detta utanför repetikon? I så fall anmäler jag mig överentusiastiskt som spelare tre.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hmmm... får grunna på det. Men om inte annat så finns ju alltid nästa repetikon =)

Oskar

Veteran
Jag är gärna med på lite WFRP! Gillar warhammervärlden som bara den. Hoppas det blir av!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Ja, warhammer är kul, dammit! Mycket bättre än att ha en härlig, mysig flickvän som kramar en och tar hand om en ibland...

Erm.

I alla fall, då jag blivit sugen så kommer jag att köra det här äventyret då jag i alla fall har minst en intressent som dyker upp! Tidigare krav är upplösta! Kom om ni törs!

anth

Vetefan
XM by proxy said:
Jag kan köra nåt D&D-igt på Repetikon, antagligen Shadowbrook Manor! Ett förfallet gammalt hus i klassisk fun house dungeon-stil! Mycket att pilla på och utsättas för. Inte fullt lika dödligt som annars, för sådana som annars är lite rädda för sånt :gremsmile:

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
anth said:
XM by proxy said:
Jag kan köra nåt D&D-igt på Repetikon, antagligen Shadowbrook Manor! Ett förfallet gammalt hus i klassisk fun house dungeon-stil! Mycket att pilla på och utsättas för. Inte fullt lika dödligt som annars, för sådana som annars är lite rädda för sånt :gremsmile:
Det vill jag spela!
Och Hamsterns WFRP!
Och Anarchs Myths!
Och Anths Paranoia! (jag tar allt jag läser i lådan som en sanning)

Alla hjärtans dag är ett fjantigt kommersiellt påhitt. En för mig obegriplig logik säger att om man inte gör något romantiskt ens på den dagen så är man ännu mer oromantisk än ett fjantigt kommersiellt påhitt. Vi ses i mars.

anth

Vetefan
Owlbearpig said:
Det vill jag spela!
Och Hamsterns WFRP!
Och Anarchs Myths!
Och Anths Paranoia! (jag tar allt jag läser i lådan som en sanning)
Har ... har jag lovat att spelleda Paranoia?

*anth ser sig ängsligt omkring och undrar vem som avlyssnar hans telefon...*

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Owlbearpig said:
En för mig obegriplig logik säger att om man inte gör något romantiskt ens på den dagen så är man ännu mer oromantisk än ett fjantigt kommersiellt påhitt.
Om man behöver en särskilt dag, en gång om året, för att visa sin käresta lite romantik och uppskattning... då kan man inte vara särskilt kär.

Dorfl sa det bäst: "Antingen är alla dagar heliga, eller så är ingen det."

Oskar

Veteran
Borde jag förbereda något till WFRP? Har köpt tärningar nu i alla fall :gremlaugh: