Nekromanti Repetikon XX

Anarchclown

Swashbuckler
Besök Repetikon XX.

Detta konvent blir det tjugonde återkommande konventet. Precis som alltid blir det klockan 18:00 på den andra torsdagen i månaden (DVS den tionde oktober i detta fall).

Här är en länk till eventet på DL

Evenemang kommer garanterat att dyka upp i den här tråden. Om inte annat kommer jag själv att spelleda något, förmodligen Myths.

Eksem

Champion
Jag hoppas få möjligheten att köra Whitehack+LotFP-modul detta Repetikon, men är även med på diverse storygame-shenanigans om nån vill spela Fiasco eller Montsegur eller nåt annat där allt går åt helvete. Som vanligt har dock Wilhelmska påhitt prio ett för min del.

D.v.s. så länge jag kan garanteras att det går åt helvete i någon mån för åtminstone delar av deltagarskaran är jag på! :gremlaugh:

RasmusL

Champion
Eksem said:
Jag hoppas få möjligheten att köra Whitehack+LotFP-modul detta Repetikon, men är även med på diverse storygame-shenanigans om nån vill spela Fiasco eller Montsegur eller nåt annat där allt går åt helvete. Som vanligt har dock Wilhelmska påhitt prio ett för min del.

D.v.s. så länge jag kan garanteras att det går åt helvete i någon mån för åtminstone delar av deltagarskaran är jag på! :gremlaugh:
Jag ska försöka hitta tid. Tar med The Shadows of the Trees (marginellt helvete) och något där saker och ting VERKLIGEN går åt helvete, så kan vi deala på plats.

Sia

Veteran
Skulle gärna vilja, men kommer tyvärr inte att kunna delta då jag har tenta dagen efter och skolan är ett av mina högsta prioriteringar.

Ni får ha det så roligt!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag har för avsikt att komma och spelleda lite vätteäventyr som jag gjort de senaste gångerna.

Urrge

Veteran
Jag kommer om inget viktigt dyker up och jag kanske dra med mig en vän. Jag kan tänka mig spela lite vad som helst.

RasmusL

Champion
Eksem said:
Mums! Håller tummarna för det då.

Jä kommär! Släpar med mig The Shadows of the Trees, kanske Fiasco, Medan Världen Går Under och möjligen något mer kul. Sedan skulle jag jättegärna spela Dark Galaxy (Simons AW-hack, det är awesome) men det bygger, som resten av AW-bunten, på att man spelar mer än ett speltillfälle så det kanske får ligga kvar på "Vill spela"-hyllan.

EDIT: Sovplats är lite av ett frågetecken, kommunikationerna ut till Norrtälje är lite dystra om/när man åker hem efter kl 22:00. Är det någon som har en halvmeter över någonstans där jag kan krascha?

Eksem

Champion
Kör man ett två-tre-timmars-lir (det är väl ofta där man hamnar) så hinner man nog med bussar till Norrtälje iofs, drar man från DL 21:45 hinner man lätt med buss 40 som går 21:55 till Universitetet och har 10 minuter där och är tillbaka i Norrtälje till 23:15 (och sen går nästa bra matchande buss från 22:25). Basattduvet.

RasmusL

Champion
Eksem said:
Kör man ett två-tre-timmars-lir (det är väl ofta där man hamnar) så hinner man nog med bussar till Norrtälje iofs, drar man från DL 21:45 hinner man lätt med buss 40 som går 21:55 till Universitetet och har 10 minuter där och är tillbaka i Norrtälje till 23:15 (och sen går nästa bra matchande buss från 22:25). Basattduvet.
Det är iofs vettigt. TsotT och Fiasco är båda helt ok på 2-3h, MVGU kan nog bli lite jäktat. Vi får se vart vi landar helt enkelt :gremsmile:

RasmusL

Champion
RasmusL said:
Eksem said:
Det är iofs vettigt. TsotT och Fiasco är båda helt ok på 2-3h, MVGU kan nog bli lite jäktat. Vi får se vart vi landar helt enkelt :gremsmile:
Så. Jag får med mig minst en annan lirare och vi siktar, som XM tipsade om, på att dra oss hemmåt kring kl 22:00 senast. Tack shaitan ändå för erbjudandet, awesome stil att du erbjuder dig!

Spel då. Om eksem hakar är vi misnt 3 personas, TsotT och Fiasco är båda bäst på 4-5 lirare, så någon mer som är hoppapåsugen?

anth

Vetefan
RasmusL said:
Så. Jag får med mig minst en annan lirare och vi siktar, som XM tipsade om, på att dra oss hemmåt kring kl 22:00 senast. Tack shaitan ändå för erbjudandet, awesome stil att du erbjuder dig!

Spel då. Om eksem hakar är vi misnt 3 personas, TsotT och Fiasco är båda bäst på 4-5 lirare, så någon mer som är hoppapåsugen?
Dragons Lair stänger 22 så ni har inte så mycket val. :gremsmile:

Bunny

Crazy like a fool
RasmusL said:
Så anth är på, då är vi fyra! En till nu bara!
Vad betyder det här? Hjälper det om jag säger att jag funderar på att komma? :gremsmile:

Okej, läste slarvigt. Jag kan vara den femte. Ska reda ut det så svartvita kan.