Nu kanske jag är trött, men jag undrar om jag inte kom på något här.
Impetigo menar ju att Anthrox är ulv därför att han outade sitt namn "Robespierre". Den pikanta detaljen är bara att namnet Robespierre outades tidigt av Biobunker
i post #61 kl. 09.36 därefter
en gång till kl. 09.38. (Jag vet att ni fattat det här sedan långt tillbaka).
Så låt oss anta att Biobunker är ulv, att "Robespierre" är ett namn på ulvarnas lista och att Biobunker fräckt meddelar sig genom att skriva "Leve Robespierre", då blir det ganska konstigt om Anthrox senare outar sitt namn?
Kl. 15.11 så tar Anthrox upp tråden med Robespierre och
och kl. 15.49 hakar Octagonal på.
Här menar Anthrox att Biobunkers "Leve Robespierre" kan vara en smula till andra ulvar. Och
kl. 16.15 claimar Anthrox namnet "Robespierre".
Om vi då antar att Anthrox är ulv borde de andra ulvarna då kontakta honom via PM.
Men varför PM:ade ingen ulv Biobunker när han skrev "Leve Robespierre" om nu namnet är på ulvarnas lista? Och OM Anthrox är ulv och har namnet "Robespierre", varför då gå ut med det 16.15?
Äh, jag vet inte om det blev klarare här, men min poäng är att både Anthrox och Biobunker
på olika sätt har claimat namnet "Robesoierre" utan att det verkar ha lett till något. Och om en av dem inte är ulv kan ingen av dem vara det.
Därför tror jag inte på Impetigos case mot Anthrox, vilket inte behöver betyda att Impetigo
är ulv, men det blir lite svårare att bedöma honom.