Jättekul att höra att det finns så mycket material att tidningen känns för liten. Det måste vara ett angenämt problem.Fenix said:Vi skulle gärna gå upp på 100 sidor varje gång, inte minst för att slippa använda yxa, osthyvel och skohorn varje gång. Men med nuvarande intäkter på tidningen går det inte att göra. Om det skall fungera skulle vi behöva gå upp i pris till typ 69:- för ett lösnummer och 349:- för en helårsprenumeration. Men är det värt det för er läsare?
Jag säger: Ja, självklart.Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+1krank said:Jag säger: Ja, självklart.Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
Om kvalitetet bibehålls låter 100 sidor för 69 kronor som ett kap. Med en sådan volym skulle ni säkert än mer befästa positionen som hobbyns själva livsnerv.Fenix said:Vi skulle gärna gå upp på 100 sidor varje gång, inte minst för att slippa använda yxa, osthyvel och skohorn varje gång. Men med nuvarande intäkter på tidningen går det inte att göra. Om det skall fungera skulle vi behöva gå upp i pris till typ 69:- för ett lösnummer och 349:- för en helårsprenumeration. Men är det värt det för er läsare?
Vad vi ingrodda expertnördar tycker vet jag inte om det är något ni skall bygga business på, om nu inte Fenix har en så smal kundkrets?Fenix said:Vi skulle gärna gå upp på 100 sidor varje gång, inte minst för att slippa använda yxa, osthyvel och skohorn varje gång. Men med nuvarande intäkter på tidningen går det inte att göra. Om det skall fungera skulle vi behöva gå upp i pris till typ 69:- för ett lösnummer och 349:- för en helårsprenumeration. Men är det värt det för er läsare?
Självklart. Ju mer material desto bättre. =)Vicotnik said:+1krank said:Jag säger: Ja, självklart.Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+2Vicotnik said:+1krank said:Jag säger: Ja, självklart.Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+3Robert Jonsson said:+2Vicotnik said:+1krank said:Jag säger: Ja, självklart.Fenix said:Men är det värt det för er läsare?