Fenix said:Vi skulle gärna gå upp på 100 sidor varje gång, inte minst för att slippa använda yxa, osthyvel och skohorn varje gång. Men med nuvarande intäkter på tidningen går det inte att göra. Om det skall fungera skulle vi behöva gå upp i pris till typ 69:- för ett lösnummer och 349:- för en helårsprenumeration. Men är det värt det för er läsare?
Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+1krank said:Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
Jag säger: Ja, självklart.
Fenix said:Vi skulle gärna gå upp på 100 sidor varje gång, inte minst för att slippa använda yxa, osthyvel och skohorn varje gång. Men med nuvarande intäkter på tidningen går det inte att göra. Om det skall fungera skulle vi behöva gå upp i pris till typ 69:- för ett lösnummer och 349:- för en helårsprenumeration. Men är det värt det för er läsare?
Självklart. Ju mer material desto bättre. =)Vicotnik said:+1krank said:Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
Vicotnik said:+1krank said:Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+3Robert Jonsson said:Vicotnik said:+1krank said:Fenix said:Men är det värt det för er läsare?
+2