Det låter fint, jag ska tända ett ljus på tisdag och minnas Rising. Ta en stund till att tänka efter.ana said:Hejsan
Min mamma har bett mig framfora att Johans begravning kommer ske i stillhet pa Tisdag den 21 klockan 15.30, jag skulle ocksa vilja ta tillfallet i akt och saga tack till er alla for att ni var ett stod for Johan da han levde, och for att ni har gett oss i familjen en chans att se en sida av Johan som vi kanske inte hade sett tidigare. Det har hjalp oss nagot oerhort, och se hur uppskattad och respekterad han var.
Min mamma har ocksa bett mig framfora att om ni vill hedra Johans minne, sa kan ni, om ni far en chans i Julrushen, stanna upp for nagra minuter klockan 15.30 pa Tisdag och tanda ett ljus, och tank pa Johan...
Med Vanlig Halsning
Anna Rising
Det är en självklarhet!Min mamma har ocksa bett mig framfora att om ni vill hedra Johans minne, sa kan ni, om ni far en chans i Julrushen, stanna upp for nagra minuter klockan 15.30 pa Tisdag och tanda ett ljus, och tank pa Johan..
Det tycker jag låter som en fin idé.Vad sägs om att vi som kan möts upp här i vrållådan (Småprat) efteråt?
Tja, det finns ett galleriforum här på rollspel.nu man skulle kunna använda... Annars får man kanske försöka sätta upp en hemsida speciellt för ändamålet.Pippelpoppel said:Jag fick av Johans mamma en skokartong med kortspel som Johan har gjort och tänkte att de skulle vara en god ide i sann Rising anda att lägga ut dessa kort på någon sida så får man om skriva ut korten och hitta på reglena själv. Många av korten är otroligt väl utförda och roliga att bara se på. Har någon en bra ide på hur man gör sådant på bästa sätt kan ni höra av er.
Eventuellt kan man kanske t.om se till att trycka dem. Jag ser framför mig antingen en liten bok med ett kort på varje sida (som en "konstbok") eller att man fixar fysiska kort. Det är ganska lätt att fixa båda; idag behöver man i stort sett ingen ingångskostnad för att kunna trycka grejer, man betalar bara per ex som trycks.Pippelpoppel said:Låter bra ska försöka scanna in dem så snart jag kan.
Absolut!Pippelpoppel said:låter som en rolig idé. Inspirations boken med en massa ofullständiga och brilljanta ideér.
<div>Pippelpoppel said:låter som en rolig idé. Inspirations boken med en massa ofullständiga och brilljanta ideér.
Det skriver vi under på.Gardener said:Det låter helt suveränt.Pippelpoppel said:låter som en rolig idé. Inspirations boken med en massa ofullständiga och brilljanta ideér.