Allt e så jävla kasst...
De enda äventyr köpta/förskrivna jag någonsin haft kul med är Aegoor, Zimarakh, Wohlgoor och Tarakh till Khelataar, samt några av de gratis Gemini äventyr som finns på Rollspel.com...
I övrigt pendlar allt jag läst/spelat mellan onödigt och uruselt... Till DoD-91 har du ju Svavelvinter-Femte Konfluxen sviten som så vitt jag vet dyrkas av allt och alla som gillade DoD-91, men eftersom jag bara läst FemteKonfluxen, och inte vet ett dyft om vad som hände innan så kändes det inte heller särskilt kul...
Skall jag läsa igenom någon annans alster så vill jag banne mig ha en riktigt genomtänkt "plot", oinsppirerande standardäventyr i stil med Sorgernas Brunn kan jag göra bättre själv...
Efter att ha sagt detta vill jag gärna att någon försöker överbevisa mig och ge mig adresser till bra gratis-äventyr eller tips om sådana som kan köpas (system spelar ingen roll)...
Skall förövrigt spela De Fördömdas Sista till helgen eftersom vi i vår grupp lider av allvarlig omotivation i SL leden, och undrar spänt om det kommer göra mig lika besviken som SB, eller om det bara kommer göra mig småirriterad som Regnsynd...