Om att analysera marknaden (OT)
Fast jag tror att det kan finnas mer anledningar. Speceillt om en marknad har svårt att nå nya och allt produceras av folk som själva varit med länge och själva är aktiva med det som produceras. Många utvecklingshopp kommer av att folk kommer in utifrån och tittar på produkten ur ett annat perspektiv. Vilket blir svårt när man inte får in folk utifrån... ska försöka spelleda för ickerollspelare oftare och se vad som händer
Va! Du menar att ingen frågar säljarna vad som kan funka? Har jag aldrig märkt...För att producenter i ett marknadsekonomiskt system endast kan anpassa sin vara efter kända behov, dvs oftast sådana de själva eller någon annan i samma bransch skapat från början. Man försöker avhjälpa det med marknadsundersökningar, men dessa brukar vara grovt felformulerade och ganska klumpigt utformade, och skulle definitivt inte snappa upp en sån här sak.
Fast jag tror att det kan finnas mer anledningar. Speceillt om en marknad har svårt att nå nya och allt produceras av folk som själva varit med länge och själva är aktiva med det som produceras. Många utvecklingshopp kommer av att folk kommer in utifrån och tittar på produkten ur ett annat perspektiv. Vilket blir svårt när man inte får in folk utifrån... ska försöka spelleda för ickerollspelare oftare och se vad som händer