Re: -
-Gunnar (känner sig som korkad om jag missuppfattade tråden så mycket, var mitt svar på orginalposten också ute och svävade?)
Inte säker på hur jag ska tolka din smiley... Jag försökte vidarutvekla resonemanget om rollspeliga produkter som bara innehölle en story (som My life...). Fortsättning på det du skrev och framför allt relaterat till det Arvid skrev i trådstarten om:Det skulle det säkert, men vad har det med My Life With Master att göra?
Du är en jävel på att kapa trådar, Gunnar!
Det slutade i förslaget:De som är intresserade av att locka nytt folk till hobbyn borde skriva spel som inte kräver att man är nördig, och skapa en ny målgrupp. Plocka upp och köra, med andra ord.
Om Arvid känner att jag kapat hans tråd ber jag så hemskt mycket om ursäkt (men är inte ett sett att komma till det onördiga rollspelet?)Skulle det kunna vara något, fem scenariot till kaffet? Karaktärer och allt man behöver inkluderat (tillsätt ev två tärningar).
-Gunnar (känner sig som korkad om jag missuppfattade tråden så mycket, var mitt svar på orginalposten också ute och svävade?)