Ackerfors
Alas, your rapids!
Det står i trådstarten! (PMa @ceruleanfive)Hur får man tag i det?
Eller räknas det som "Marknadsföring?
Det står i trådstarten! (PMa @ceruleanfive)Hur får man tag i det?
Skicka ett meddelande här, eller sväng förbi Bläckfisk Förlag på GothCon.Hur får man tag i det?
Jag köpte mitt exemplar på Domus.Skicka ett meddelande här, eller sväng förbi Bläckfisk Förlag på GothCon.
Jag tror jag såg någon plocka ut ett subventionerat exemplar på Apoteket genom RoR-programmet (Rollspel på Recept). Men då gäller det att man redan har licens och står i kö hos Försäkringskassan.Jag köpte mitt exemplar på Domus.
Ja jösses! Skulle gärna se att de återutgav de där blyertspennorna (med sudd) med samma tryck på.View attachment 17088
https://rollspelsverket.myspreadshop.se/all
Allt är självkostnadspris. Jag inte beställt hem några provtryck för att se hur det blir. Jag gärna skickar bilder ifall någon vill göra egna grejer.
Verkar vara 15% rabatt i butiken två första veckorna.
Man bör hinna få leverans ifall man vill stajla på GothCon.
Fanns det inte planer på en version för barn där tennfigurer ersattes med olika kramdjur? Som ett sätt att få in spelet i leksaksaffärerna. Har den idén plockats upp av några spel de senaste åren?Jag vill minnas att strax innan projektet gick i stöpet lanserade de "kobolder". Om så var fallet är det inte konstigt att det gick som det gick ...
View attachment 17106
Hojta till i PM, så löser vi det!Finns det möjligen ett ex kvar tar jag gärna det. Annars får jag printa ut det.
Rollspelsverket är så byråkratiska att de jobbade med PUL långt innan det blev nationell standard. Detta då det i slutet av 80-talet var väldigt många som sökte spelledarlicensen i fel namn (ryktet går att Gustaf Hellberg själv använde sitt mellannamn vid ansökan).En vän har noterat något som antingen betyder att en tidsparadox inträtt eller att något är skumt
på blanketten om SL licens så står det att den uppfyller reglerna kring PUL personuppgiftslagen.....som kom först 1998...
Detta verk skrev ju tidigare
Den primära misstanken är naturligtvis att någon form av tidsparadox har uppstått. Finns det mer bevis på att författaren kunnat se in i framtiden?
Kul att se dessa igen, men var är ROLLSPEL SL-masken?View attachment 17088
https://rollspelsverket.myspreadshop.se/all
Allt är självkostnadspris. Jag inte beställt hem några provtryck för att se hur det blir. Jag gärna skickar bilder ifall någon vill göra egna grejer.
Verkar vara 15% rabatt i butiken två första veckorna.
Man bör hinna få leverans ifall man vill stajla på GothCon.