Ja, err.. hum.
Först och främst:
Ansvaret för att detta dyker upp på forumet bär naturligtvis jag, eftersom jag lade upp länken på forumet.
Jag kunde ju läsa länken i lugn och ro först.
Så ifall du letar efter en skyldig så är det jag, Oldtimer.
Jag var ju lite osäker på att lägga upp det här, det är rätt busigt - Det handlar ju visserligen om rollspel, även om det är ett skämt, men det var ju ljugandet som kändes tveksamt.
Användare som "trollar" brukar ju inte bemötas gott, och som administratör så har jag ju ett, visserligen inte uttalt men väl underförstått, ansvar för att vara en pålitlig auktoritet.
Så ja, det kändes lite osäkert, men detta var så vansinnigt roligt, iallafall för oss som artikeln baserar sig på, (Vi har inte lekt med grisblod, vi bara spekulerade i hur flummigt det skulle bli om vi försökte laga palt under vår rollspelsvecka) så hoppades jag att andra skulle kunna uppskatta det också.
Tyvärr så har vi det här med kontrovers också, jag vet att både du och åtminstone en forumist till verkligen tog illa upp, och det ber jag väldigt mycket om ursäkt för, det var inte meningen.
Det kanske har blivit ett problem det här, mina busfasoner som admin? Jag har frågat mig för på moderatorforumet, men det är nog säkrast att återigen be om respons på min roll som moderator. Vad som är över gränsen, och hur det känns överhuvudtaget. Frågan är också om denna tråd ska lämnas som den är, låsas eller raderas.
Ni som har åsikter om mig och tråden kan PM:a mig.
Och den som skrev artikeln var
Zaphod, men som sagt så tar jag ansvar för att den hamnade här.