Alltså... c´mon! Jag om någon har haft min dunster med moderatorerna genom åren. Jag kan förstå er poäng men i slutändan är det ju för fan bara ett forum, ett ynka jävla rollspelsforum. Om vi gör vårat jobb (alltså inte bråkar med varandra, slutar tjafsa, håller nivån osv, osv) så kommer vi inte se dom i alla fall.
Alla dom här knäppa förslagen att vi ska ha en användarrepresentant, omröstningar blä och bu är ju sinnessjukt. Det är ju inte våran site, det är ju deras eller Gardener eller vad han/hon nu heter. Om någon bängbula reggade sig på mitt kompisforum och började härja om att den personen ville ha en om röstning ifall jag ska ha kvar mina adminrättigheter på MITT forum så skulle han/hon åka ut!
Återigen... Gör vi vårat jobb så behöver inte moderatorerna göra sitt och vi slipper dom, i alla fall slipper vi råka ut för just dom användarna med sina moderatorplagg på sig, hattar och kappor och vad fan det nu är...
Så släpp det...
Slutligen, om de personliga relationerna mellan rollspel.nu och den enskilde användaren. Ja, kommer man inte överens (tittar på mig själv genom min nya blanka skärm) med dom finns det två alternativ.
1. Gnäll, gnäll, gnäll. Gör en Troberg... härja om förändringar, försök avsätta moderatorer, skapa opinion... bli bannad. Ja vi är ju här på deras nåder... till slut lackar väl dom också... Hej då.
2. Bara skit i det... Det är ju en unik situation ifall man blir personligen trakasserad av moderatorerna, så ignorera dom och dom kommer tillslut att ignorera dig. Skulle det vara så illa att dom fortsätter, ja men vem FAN bryr sig. Några illaluktande, socialt efterblivna och fåniga rollspelssnubbar är väl för fan inget att bry sig om...
Nå... var vill jag komma. Jo, vi har haft alla dom här trådarna tidigare, i och med de stora förändringarna. Alla har fått bajsa av sig och rollspel.nu har säkert tagit till sig kritik, men vi måste också ta till oss. Begrav detta nu, låt oss se hur det utvecklas, lugna för helvete ner er! Jag vet inte om det är för att de flesta här är svenskar, men ett gnälligare forum får man fan leta efter
Jag hade fan fått hjärnblödning av att administrera detta forum...
Puss på pungen och trevlig helg...