Har läst 10 (11 med Samlade Svenska Kulter) av dessa, men jag kan kasta ihop en mikro-recension:
"Blodsmak - ett fall för Sennja Maler" (av Henrik Örnebring) minns jag som ett förvånansvärd bra noir-deckare i MUA´s Göborg (4/5)
"Svavelvinter" - (av Erik Granström) har jag läst flera gånger. Jag älskar den miljön, karaktärerna, variationerna från rollspelsmodulen, twistarna och ordvrängeriet. (5/5)
"Slaktare små" - (av Erik Granström) fortsatt väldigt imponerad av tappningen på O4Ö/Kristalltjuren. Sanslöst bra. (5/5)
"Vredesverk" - (av Erik Granström) ännu mer av händelserna i O4Ö/Kristalltjuren med diverse twister. Makalöst! (5/5)
"Vanderland" - (av Erik Granström) återigen... högst imponerad av handlingen, twistarna, språkvrängeriet och slutligen hur sviten sys ihop (5/5)
"Samlade Svenska Kulter" (av Anders Fager) ytterligare ett rollspel - Svenska Kulter. Det här gillade jag inte riktigt. Den ska såklart vara obehaglig, men är det på ett på ett sätt som är dåligt för mig och som jag inte riktigt kan förklara. (2/5)
"För Gudinnan" (av Anders Fager) är KULT-berättelse som kastar sig fram och tillbaka i tiden och följer nefariten Tephany Reader. Rörigt och svårt för mig att gillar (2/5)
Lintovaffären (av Christian Mehrstam) - En väldigt fängslande historia om jakten på Orimann Lintov. När kommer fortsättningen?! (5/5)
Kaknäs sista band (av Anders Fager) - Kortare historier om livet i den förbjudna zonen. Spännande läsning (3/5)
Den eviga nattens riddare (av Mattias Jonsson) - Första delen om syskonen Vidina och Alavan som ger sig ut i urskogen Davokar (3/5)
Det svarta hjärtats vilja (av Mattias Jonsson) - Fortsättningen på Vidina och Alavans äventyr i det skoningslösa Davokar (3/5)