Tja, dom trycker ju ändå ner = stjäl uppmärksamhet.. Vill man slippa att trådar försvinner på "sidan 2" så är det bäst att köra "Aktiv senaste 2 dagarna" eller så. Det är ju bara bääääst..
Det där med aktiv... har jag aldrig testat faktiskt... Men visar man tillräckligt många per sida försvinner de inte ned... själv visade jag sjuttio stycken ett tag... men det blev väldigt långa laddningstider då... nu visar jag 30-40 nånting... då tar det ett tag för dem att försvinna till sidan 2...
In Nomine baserar sig på *två* franska spel: Magna Veritas och In Nomine Satanis. I MV spelar man änglar och i INS spelar man demoner. När Evil Stevie & Co. översatte spelen och anpassade dem till en amerikansk marknad så slog han dessutom ihop dem till ett spel med både ängel- och demonmöjligheter.
Hmm... ny fråga...
Vilken NPC till (A)D&D beskrivs som "Så skruvad att han behöver en korkskruv för att få på sig sin kåpa på morgonen?"
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.