Nekromanti Rollspelsdraken 2013

Mogger

Hipsteranka
Förresten, om fler gjort samma märkliga tolkning som sapient så vill jag förtydliga med att säga att så vitt jag vet fanns det inget ont blod mellan JFAB och Paradox.

Dessutom tycker jag att Mutant dog vid rätt tidpunkt. Det var inget lönnmord utan ett värdigt insomnande.

Jag tycker att det vore olyckligt om jag mot förmodan framstod som en konspirationsteoretiker.

Och ja, jag hade hellre sett en levande Mutantlicens än en i stasis. Men det är inget jag ligger sömnlös över. :gremsmile:

MrG

Swashbuckler
Får man också föreslå att det ska finnas en plan om när och hur man tillkännager drakarna, senast så sas det länge GothCon, sedan blev det Fenix och forumet. Personligen så tycker jag att ett konvent är rätt plats för att tillkännage ett sånt pris och oddsen är bra att GothCon kör scenariotävling igen men kanske flyttar när priserna delas ut till konvetet, en kombo skulle vara utmärkt med drakarna då tycker jag.

-Gunnar (som var med på GothCons prismiddag senast, men vi var tyvärr inte så många)

anth

Vetefan
MrG said:
Får man också föreslå att det ska finnas en plan om när och hur man tillkännager drakarna, senast så sas det länge GothCon, sedan blev det Fenix och forumet. Personligen så tycker jag att ett konvent är rätt plats för att tillkännage ett sånt pris och oddsen är bra att GothCon kör scenariotävling igen men kanske flyttar när priserna delas ut till konvetet, en kombo skulle vara utmärkt med drakarna då tycker jag.

-Gunnar (som var med på GothCons prismiddag senast, men vi var tyvärr inte så många)
Tanken var att Rollspelsdrakarna skulle tillkännages på GothCon - tyvärr missade vi att Fenix-nummret med vinnarintervjun kom ut någon vecka innan GothCon - vilket givetvis var en miss från vår sida.
Och när Fenix fanns i handeln var det ju ingen idé att vara tyst på forumet heller.
Vinnarmiddagen var en jättebra idé - förutom att vinnarna redan bestämt att fira påsken med släktingar och därför inte kunde närvara.

MrG

Swashbuckler
anth said:
Vinnarmiddagen var en jättebra idé - förutom att vinnarna redan bestämt att fira påsken med släktingar och därför inte kunde närvara.
Tja GothCons vinnarmiddag var en annan sak och inte på GothCon utan en månad senare, men uppslutningen var nog så dålig att den inte kommer i repris :gremwink:

-Gunnar (som vet att GothCon lyckades ha åtminstone en vinnare närvarande på sin vinnarmiddag)