Hej, vi är fem tjejer som ska ha egna rollspelskvällar hemma. Eftersom att jag ska vara ledare och har dålig fantasi så skulle jag uppskatta om ni kanske skulle kunna skriva ett manus åt oss? Eller om ni redan har ett färdigt. Tack på förhand.
På den här sidan finner du färdiga rollspelsmanus att använda dig till rollspelet Bortom: Lögnens slöja. (De kallas där för berättelser.)MiniBam said:Hej, vi är fem tjejer som ska ha egna rollspelskvällar hemma. Eftersom att jag ska vara ledare och har dålig fantasi så skulle jag uppskatta om ni kanske skulle kunna skriva ett manus åt oss? Eller om ni redan har ett färdigt. Tack på förhand.
Såg att du ville ha skräck och jag kan då påpeka att ovanstående förslag som jag gav alla tillhör skräck.MiniBam said:Tack så mycket!
Det finns en Terje här på forumet, men jag vet inte om det är samma person.MiniBam said:Staden mellan broarna - Terje och Andre Nordin
Viskningar - Lina Gullbrand
Det är jag som skrivit det. Har du frågor, MiniBam, så svarar jag mer än gärna. Spelet är i status "Adobe har kidnappat mina filer så att jag inte kommer åt dem", men versionen som finns på nätet är mer eller mindre precis samma som den som skall publiceras i bokform (bara inte lika snygg).NilsH said:Oh, ja, förresten. Ett spel som inte kräver några som helst inköp och som verkligen är jättehäftigt är Oskrivna blad. Det är ett kort litet häfte som man läser och sedan kör man igång. Det spelet kan dock kräva att man ställer lite frågor här på forumet, men eftersom det är en forumit som skrivit spelet så är det nog inga problem... Ett mycket kul spel- som ger en möjlighet att spela precis vad som helst, faktiskt... http://aridesign.se/urverk/oskrivnablad.php