Rollspelsmemes, -skämt och annat trams.

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
15,343
Location
Göteborg
Jag vill ha ”I Hate Revolution” kudden
Som ansvarig anglofob gringubbe måste jag såklart dock fråga mig varför en fransyska som dejtar en argentinare i en japansk manga har en kudde med engelsk text?

Men jag är beredd att förlåta det eftersom den är gjord i Gevalia-färger.

----------------------------------
När du får oväntat besök
----------------------------------
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Som ansvarig anglofob gringubbe måste jag såklart dock fråga mig varför en fransyska som dejtar en argentinare i en japansk manga har en kudde med engelsk text?

Men jag är beredd att förlåta det eftersom den är gjord i Gevalia-färger.

----------------------------------
När du får oväntat besök
----------------------------------
Hon har ”qu'ils mangent de la brioche” på tröjan, så där är franska också!

(Bara läst ett kapitel, så vet inte hur mycket de håller sig till franskan. Men jag återkommer!)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Jag läser vidare i Sharehouse Nile… För att... Okej, så set-upen är att viktiga personer för historien har börjat återvända som tonåriga versioner av sig själv oförklarligt. Och vi följer en grupp av dem som bor i typ en student korridor eftersom de har svårt att anpassa sig till nutiden. Vilket make-sense när vi har Jeanne d'Arc, Marie Antoinette, Yang Guifei och en japansk prins som jag inte minns namnet på (han har bara varit med i en panel). Det är ändå ganska mycket anpassning till nutid och inte så mycket relevanta färdigheter. Det är svårare att förstå med Che Guevara som inte varit död särskilt länge, men det kan vara svårt att få jobb med hans CV? Men den konstigaste karaktären är Pablo Picasso! Varför har han inte bara gått tillbaks till att måla?

Anyway. Fortsättning följer kanske.
 
Top