Khan
Kondottiär
Passa dig! Då kommer snart en tredje påve i Pisa!Jag ska installera min egen påve i Avignon, så får vi se vem som får "50%"
Passa dig! Då kommer snart en tredje påve i Pisa!Jag ska installera min egen påve i Avignon, så får vi se vem som får "50%"
Nej, det där håller jag verkligen inte med om.20% det är ett medium!! Det är som att säga att film är ett sätt att skapa teater!
Håller med och håller med?! Jag har objektivt rätt här! Ruttna i rollspelshelvetet om du vill!Nej, det där håller jag verkligen inte med om.
Jag är ledsen, käre påve. Det är dags för mig att spika upp mina 95 punkter på kyrkdörren.
Det hade varit en fin värld om det var så men nej. Detaljerade regler är ofta slarviga. På samma sätt som det är lättare att hålla ett tal på en timme än ett på en minut. Det är en illusion rollspelssatan skapat för att lura dig. När du läser reglerna tror du du tänker utan att tänka. 5%. Läs Honey Heist 5 gånger och säg 7 Ave Maria.Detaljerade regler är de mest genomtänkta!
Nej, tyvärr är detta ett kätteri. Du eliminerar bara spelstilar du har svårt med av egenkärlek. Det är inte att spelledarlösa spel är dåliga, men de är bara en stil. Den här åsikten är lika fel som att man kan husregla 5e D&D för att spela vad som helst i det. 10%.Alla rollspelsproblem kan lösas genom att ta bort spelledaren (och de som inte har en spelledare har såklart inga problem).
75%. Du har inte fel. Men du saknar nyans. Ett bra tredje föremål är viktigt för sann jazz och sant rollspel. (Obs, jag är inte Jazzpåven. Den delen kan vara fel).En bra grupp som kan spela ihop är viktigare än någon annan faktor i rollspel. Lite som i jazz.
90%! Ja, det är ett av de allra bästa sätten.Det bästa sättet att bli en bättre spelledare är att spela nya spel med nya människor.
d20 Modern är inte ens det bästa d20 spelet! 1%d20 Modern är det bästa rollspelet nånsin och med sin existens gör det alla andra rollspel överflödiga.
Nej! 1%Om du vill spela en hemmafru som ska ta reda på sin makes otrohet funkar 5E bra som system.