anth
Vetefan
Jag är trött på alla brutna nyårslöften så jag nöjer mig med ett som jag vet att jag klarar av att hålla:
Under 2017 ska jag spela rollspel.
Under 2017 ska jag spela rollspel.
De kommer vara tillgängliga för alla som pdf:er på http://www.griffindesign.org/luntan.html när de är klara. De är nog inte så intressanta för en utomstående person.Björn Wärmedal;n215477 said:... Och kanske sprida dem även utanför spelklubben?
Har precis läst igenom en 68-sidig genomgång av allt ni spelat sedan ni började, otroligt imponerande att ni bevarat allt, och skrivit ner det. Blir väldigt nyfiken på allt, och på er som spelat. Spännande!DanielSchenström;n215508 said:De kommer vara tillgängliga för alla som pdf:er på http://www.griffindesign.org/luntan.html när de är klara. De är nog inte så intressanta för en utomstående person.
Zadrith;n215372 said:Att spela och skriva saker till befintliga rollspel i stället för att bara göra egna system som jag gör om och gör om och gör om och ...
???krank;n215474 said:Layouta och trycka Kutulu, och lansera det på Gothcon. Försöka få dess lansering så lyckad som möjligt.
Förutom symboliska summor för att få alla uppdateringar, så har jag bara deltagit i en enda Kickstarter under 2017: Historiska äventyr i Göteborg. Det spelet i sig tyckte jag var väl värt pengarna. Dessutom valde jag en nivå som gav mig två ex av regelboken. Det ena exemplaret skänkte jag till dotterns fritids.Zadrith;n234611 said:Nyårslöftet uppfyllt!
Hur har det gått för er andra?
Lukas;n215480 said:Jag skall se till att rulla bättre, nu får det vara slut på alla jäkla ettor.
Jag har lagt ned flera minuters arbete på mina två rollspel under året. Risken att jag får klart något av dem förefaller minimal, så jag har nog klarat av detta redan. I nuvarande tempo bör jag få klart dem i mitten av det här årtusendet.Skarpskytten;n215568 said:1. Fortsätta skriva på mina egna rollspel utan att göra klart dem
Ja, det håller än så länge. Lustigt att det är svårare att hålla käften än att pladdra på.Skarpskytten;n215568 said:2. Skriva färre och bättre inlägg på det här forumet
Nej, men det är nära nu.Skarpskytten;n215568 said:3. Spelleda minst ett pass LL/DnD-Red Box