Nekromanti Rollspelsriksdagen, nådens år 2004

Krille

Super Moderator

Nightowl

Champion
Zeppelinarpartiet de Förryckta (PCF)

Mina damer och herrar! Politik är VILJA!
Politik är HANDLING! Mina kalsonger är GRÖNA!

BWAHAHAHAHA! *fniss* harkel

Om ni röstar på Mej, oss, skall vi leda er på www.rollspel.nu in i en GULDÅLDER av hittills OANADE möjligheter! Sparkstöttingar! Dario Fo-pjäser! Obligatorisk inoperering av mikrochips för ALLA SOM VILL! LEDIGA MÅNDAGAR!

Om ni INTE röstar på Mej (OSS! INDIVIDEN ÄR KOLLEKTIVET!) kommer min orgon-drivna zeppelinarflotta att BOMBA ALLA SÖNDER OCH SAMMAN OCH GÖRA DE ÖVERLEVANDE TILL MINA CYBORGSLAVAR!

Så om ni vet vad som är bäst för er,

Herr Doktor Nachteuler,
Dr. In.,
officiell representant för Zeppelinarpartiet de Förryckta (Pro-Cthuloida Falangen)

Nightowl

Champion
Lita inte på falsk galenskap!

Ocean Master: Om vi bara är förnuftiga, kan vi klara oss ur det här!
Joker: Vaddå "förnuftiga"?! Jag är sinnessjukförklarad och du går omkring med en fiskmask!
Grant Morrison, Rock of Ages

Kära medborgare i www.rollspel.nu, lita inte på den FALSKA galenskapen! Kan denne "Dark Mystic" och hans påstått galna parti SKYDDA ER MOT ROSA FLYGANDE BLÄCKFISKAR???!!!

Tänkte väl det! Jag har framgångsrikt använt mina metoder i flera år, och inte sett en enda bläckfisk! Rösta på Mig, och MINA METODER BLI ERA!

Om ni inte röstar på mej, måste jag erkänna mig tvungen att använda min ovädersgenerator. Under industrisemestern.

Herr Doktor Nachteuler,
Dr. In.
Zeppelinarpartiet de Förryckta (Proto-Cryptologiska Församlingen)

Basenanji

Postd20modernist
Trollkarlspartiet ser svagheter

Dar Trollkarlsapartiet vagar sta for obekvama asikter verkar SLM (Spelledarmonarkerna) endast kunna ge vaga svar.

Den ar otrolig viktig att man kan svara, 20D eller ej?

Oavsett spelledare-spelare, den ar viktigast man spelar en likriktad, linjar spel som vi har gjord.

Vad sager egentligen SLM om denna?
Vagar dem valja sida?

Eller kommer dem skydda terrorister som forsoker prangla pa oss obegripliga spel, utan DUNGEONS?

Ja, kara valjare den ar sann!
Det finns dem partier som INTE VILL SPELA DUNGEONS!

Ar SLM likadana?

/Trollkarlspartiet (FK), som garna ser att SLM byter namn till Kings of Dungeon Mastering!

DarkMystic

Swordsman
Re: Game-nizterna- De Galna

Är alla partier mjäkbollar som tycker att spelledaren ska bestämma allt?
Nej SL styr och ställer och vi hjälper till. SL är vår ledare och vi följer honom för han vill bara hjälpa och skydda oss!

Det där är ren och skär lögn, historieförfalskning och bluffmakeri, avsett att föra er väljare bakom ljuset. Gå inte på dessa lögner! Sök själv fakta och kontrollera hur det är! En T8 har inte 8 kanter, den har 12 kanter, och vi vet väl alla vad det innebär?
Attentant!
Inlägget måste har ändrats, SL skulle aldrig ljuga för er! Han är vår trogfaste vän! De negativa har rätt när det gäller åtta kanter, den har 12 kanter men har 8 sidor. Men bara för de har rätt betyder det inte att de är "goda", dem säger nej till spridandet av rollspel.
Ladies n' gentlemen thats what i call evil...

/DarkMystic Vän till dej, till SL och partiledare

DarkMystic

Swordsman
Re: Lita inte på falsk galenskap!

Kära medborgare i www.rollspel.nu, lita inte på den FALSKA galenskapen! Kan denne "Dark Mystic" och hans påstått galna parti SKYDDA ER MOT ROSA FLYGANDE BLÄCKFISKAR???!!!
Tänkte väl det! Jag har framgångsrikt använt mina metoder i flera år, och inte sett en enda bläckfisk! Rösta på Mig, och MINA METODER BLI ERA!
Hahahaha...
Du skulle aldrig skydda www.rollspel.nu för allt smör i skåne... Mina fränder och vänner Nightowl ljuger endarst SL skulle kunna skydda er från de "rosa bläckfiskarna som kan flyga".

Och om ni inte hört så kommer SL belöna oss med sitt namn så vi kan prisa det om vi sköter oss. Rösta på Game-nizterna.

Long live the SL our beloved leader and champion!

/DarkMystic älskar er för ni älskar SL!

DarkMystic

Swordsman
Re: Soffliggarnas manifest

Krille din kunskap om spel e stor och din mängde kraft(inlägg :gremwink:) är stor ändå avvisar du SL. SL är inget befäl eller konung. Han/hon är en människa som offrar sig för spelighetens bästa! SL skall ena alla spelare så vi kan lära ut våra lära till den ovetande massan så de kan följa med oss på vägen till spelens paradis.

Ni partiledare som anser er själva som spelledare e falska monster. Släpp era lögner och gå med oss mot en bättre värld! Rösta på Game-nizterna så SL kan få den makt han/hon förkännar!

Love and respect SL for he is our leader and he love us all!

/DarkMystic Spelare, Partiledare och vän till SL

Lambi

Swordsman
Tärningen kräver underkastelse!!!

Ni glommer det viktigaste: SL ar underkastad Tarningen! Varfor dyrka nagon halvmesyr och tro att man ar jamlik denne. Dyrka ursprunget till all kraft och makt: Tarningen!!!

Rosa flygande blackfiskar hit och dit!(sprutar dom eld ur ogonen ocksa kanske?) ALLT ar farligt sa lange ni inte ger Tarningen tillborlig respekt!!! Vem vill fumla sitt undvikande-slag nar en stor slemblobba med extra rosa kommer flygande? Ma det vara blackfiskar, Kannestenare eller finska praliner. Tarningen ar din van, ditt liv och din gud! Underkastelse!!!

Lambi

Swordsman
Ledsen Krille!

Du fumlade nyss ditt slag i Övertala. Alla wrnu´are skrattar gott at dig. Lagg ner partiet och rosta pa dom som representerar makten i rollspelens underbara varld, Tarningspartiet Oliberalerna!!!

Lambi

Swordsman
Tarningspartiet Oliberalerna ar skeptiskt!

Hela er verksamhet saknar konstruktivitet! Lagg ner! Tarningspartiet valjer att citera Doktor Dängroth: "Jag ar skeptisk." Erkanner ni inte Tarningens allsmaktighet!?!?!?

Vax upp for fan! *gar och ollar en dammtuss i ren frustration over varldens idioti*

Troberg

Sinister eater
Re: Tarningspartiet Oliberalerna ar skeptiskt!

Hela er verksamhet saknar konstruktivitet!
Nejdå, vi är helt mot destruktivitet. Säg nej till destruktivitet!

Vi är iofs mot konstruktivitet också, men om man är mot allt så balanseras det ut i slutänden. Se det som en dynamisk balans, kampen mellan yin & yang.

För balans, var mot allting! Rösta på Antagonisterna - de Negativa (Troberg-Initiativet) ANTI så kan du också vara mot allting!

Lambi

Swordsman
Tarningspartiet anar ugglor i mossen

Likriktighet? Om ni asfalterar over hela Skovde sa kommer det bli en stor asfaltsplan, helt utan likriktighet. Likriktighet vore femton trefiliga motorvagar.

Tarningspartiet har dock inget emot att Soffliggarmaffian far sig en knapp pa ravsvansen. Pa dom bara!

En enda tarningstyp ar helt vansinne(aven om T20´an ar ack sa gullig, men samtidigt sa oerhort tuff). Tarningar har ocksa kanslor! Dom vill ha mangfald, vanner och te-partyn! Ge tarningen mangfalden!

och sist men inte minst...
Sluta bete er och underkasta er Tarningen!

Lambi

Swordsman

För balans, var mot allting!
Sluta vara sa enfaldigt dum i huvudet! Tarningen ger balansen! Du kan fa linjara samband, normalfordelade samband, goda samband och trevliga samband. Tarningen erbjuder allt!

*Tarningspartiet hotar med ett jattelass bajs*

Krille

Super Moderator
ASL softar för dig!

Varför bry sig? Ingenting kommer ju ändras i alla fall! Skicka istället en kraftfull signal till ledarskiktet genom att helt enkelt inte rösta på något.

Sofflockspower, för fan! Och mer kuddar till folket!

Krille

Super Moderator
Jaja

"Tarningspartiet har dock inget emot att Soffliggarmaffian far sig en knapp pa ravsvansen. Pa dom bara!"

Äh, orka bry sig.

Troberg

Sinister eater

Sluta vara sa enfaldigt dum i huvudet! Tarningen ger balansen! Du kan fa linjara samband, normalfordelade samband, goda samband och trevliga samband. Tarningen erbjuder allt!
Knappast. Det är ju inte som om tärningen är MOT någonting. Vad är den då värd? Den går bara sin egen väg och struntar i allt och alla, och de eventuella ståndpunkter den tar är per definition helt slumpmässiga. Vi i Antagonisterna - de Negativa (Troberg-Initiativet) ANTI är i alla fall konsekventa och engagerade i vårt tyckande.

rax

Swordsman

Den går bara sin egen väg och struntar i allt och alla...
Hmm, låter som om tärningen har en del gemensamt med Associala Soffliggarna. Kanske kan man se fram emot en koalitionsregering mellan TP och AS?

/Rax, ser fram emot valalliansen TaPAS! :gremgrin:

Lambi

Swordsman
Otrogne hund!

Tarningens vagar aro outgrundeliga, outtommeliga och inte mojlig att forsta for nagon med IQ Fiskmas. Tig och Buga eller vik hadan!

Lambi

Swordsman
Framtiden far visa

Citat:
--------------------------------------------------------------------------------

Den går bara sin egen väg och struntar i allt och alla...

--------------------------------------------------------------------------------

Hmm, låter som om tärningen har en del gemensamt med Associala Soffliggarna. Kanske kan man se fram emot en koalitionsregering mellan TP och AS?
AS ar enfaldiga trams-flamsare. Dock har dom intressanta forslag om "mer kuddar till folket".

DarkMystic

Swordsman
SL skrattar åt tärningen!

Vi tar det igen med ett nytt tilllägg
SL är vår ledare!
Vi Spelarna är hans bröder!
Den ovetande folkmassan är ond!
Med tärningarna och reglerna som redskap skall SL visa oss vägen mot spelparadiset!

Tärningen är endast ett redskap skapat av SL. Släpp dina tankar om tärningens makt. Visst e dem mäktiga så mäktiga att SL använder dem för att hålla balans och ordning på världen. Men tärningen e skapad av SL och är och kommer vara hans redskap för evigt.

Tärningen ar din vän, ditt liv och din gud! Underkastelse!!!

Den är vår vän, våra liv är ledarens och han är gud. Vi tänker aldrig underkasta oss till tärningen.

Long live the SL our leader and savior!
/DarkMystic och hans vänner vill att du röstar på Game-nizterna- De galna när dagen kommer