Ja, taket blev definitivt bättre med struktur, och människorna blir tydligare med lite grått bakom sig...Möller said:Jag gillar tvåan, med gråtonat tak och snyggare vatten, bättre.
Ja, taket blev definitivt bättre med struktur, och människorna blir tydligare med lite grått bakom sig...Möller said:Jag gillar tvåan, med gråtonat tak och snyggare vatten, bättre.
Bild två är verkligen skitful. Känns som en överexponerat fotografi, någonting riktigt misslyckat. Ser inte alls bra ut. Eller så är det första bilden som är så awesome att den andra ser skit ut i jämförelse.krank said:Nu är en ny illustration färdig - i två versioner, och jag har lite svårt att välja mellan dem.
Jag ÄLSKAR de vilda hundarna. Han har hittat precis den känsla jag ville haMax Raven said:Eldkastaren är awesome.
Ja, menar hela bilden. Nice.krank said:Jag ÄLSKAR de vilda hundarna. Han har hittat precis den känsla jag ville haMax Raven said:Eldkastaren är awesome.
JA! Jag vet! =) And it is awesome.DeBracy said:OMFG! Det är typ som serietidningen Magnum när den var som bäst.
Är det ett barn i en skyddsdräkt? Snyggt i övrigt. Mystråd.krank said:Ny illustration from Eric Quigley, denna gång en svartvit interiör:
Observera att det den här gången faktiskt är nån i skyddsdräkt som är i bild =)
Vet inte. Det är snyggt men blir lite mycket serietidning för min smak. Jag gillar målningar. Du vet de där du funderade på som framsida till spelet var fantastiska.Vimes said:Extremt jävla bra bilder du fått in! Austins bilder är jättejättemycket "1989-1990" "Cyberpunk" och "rollspel". Det är bara att vara sjukt nöjd!
Edit: om du ska satsa på fler illustrationer verkar Austin vara the man for the job alltså.