Vafalls, här har jag suttit och sovit igenom en obligatorisk heldagsutbildning eftersom jag tydligen blivit nominerad till ”Senior Vice Under Executive Managing President of Public Relations” (sounds like onödigt mycket ansvar to me) och när jag kommer tillbaka har alla mina styrelsekamrater förvandlats till freaks?
vad sa ni? Är det bara
@Sidd och
@Leon som förvandlats? Såg ni andra ut sådär redan innan? ..Åååkej.. ni vet att vi har in-house plastikkirurgi? Nä, ingen särskild anledning att jag nämnde det.
Snackade med Jeff på legal förresten. Han tyckte vi skulle ta det jävligt försiktigt med Hop. Han säger inte vart han går? Nä, han kan ju knappt prata. Funkofobi om vi gör det till ett problem. Skitstorm. Han gör något mystiskt på natten? Ja, men om han nu dyrkar mamma Hydra och pappa Dagon i månskenet och vi försöker stoppa honom så kommer det bli ett jävla liv om hans religionsfrihet. DUBBEL SKITSTORM.
Bra läge att sälja det problemet såklart, men nu kom ju Hanna Rock med hållhaken(TM). Då är det väl ändå bäst att vi gör som hon säger? Blir hon sur kanske hon börjar läcka bilder också…
Röst 1.