(Meta grej. Vi kommer att retconna bort meta-cancer grejen eftersom någon finner den jobbig. Det här ska vara kul för alla att läsa och spela. Så jag kommer ta bort den plotlinen helt ur spel och jag är tacksam om ni inte nämner den i tråden mer. Tack
)
Ni har valt…. 1!
Operationen lyckas! Utredningen läggs ner och era ekonomiska problem försvinner som med slaget från ett trollspö. Hanna Rock ser till att Rut International dessutom får flera lukrativa försvarskontrakt.
På plats får bataljonen order som inte kan beskrivas som lönnmord och utför dem. Det här är en bestraffningsexpedition riktad mot hela det Bahakanska folket. Bahakans militär kokas till döds med mikrovågor, nyckelpersoner för att hålla ihop landet lönnmördas med pilar i huvudet, infrastruktur förstörs av superstarka eller odödliga agenter och en lokaliserad zombieapokalyps utbryter. Inom 12 timmar har en miljon människor dött och Bahakan har kollapsat så illa att NATO trupper är tvungna att gå in och ta över landet.
Vad gör ni nu?
1: Fairness Cola har en ny smak, banan! Släpp allt och SÄLJ LÄSK!
2: Se till att dölja alla spår av att det var Fairness Battalion som gjorde alla de där krigsbrotten! En tesked av vaccin är värt en gryta botemedel.
3: Det är kört att sälja Crimson Angel prylar på grund av rasistskandalen. Gör en massiv push för en ny hjälte! Skicka ut Andersson till talkshowsen för att prata om operationen i Victoria City, sina politiska åsikter och sitt liv! Sätt honom på posters! Spökskriv en bok åt honom!
4: Bahakan behöver hjälp att byggas upp! Det kan Rut International utnyttja! Om ni bara hade en källa till billig arbetskraft som, jag vet inte… DE LEVANDE DÖDA! Skicka tillbaka Markis Vendredi till Bahakan för att roffa åt er så många kontrakt som möjligt med hjälp av hans krafter.
5: Hanna Rock får inte lära sig att man kan utpressa er! Skicka Sidd för att lönnmörda henne. Bara mikrovågsugna hennes hjärna från tvärs över gatan.