Nekromanti [SÄLJES] AD&D / D&D

Bagwald

Veteran
Håller på att rensa hemma och har lite "gamla" prylar och böcker liggandes. För enkelhetens skull säljer jag helst allt i klump, men alla bud är så klart av intresse.

Dungeons & Dragons – Campaign Setting – Forgotten Realms (2001)
Dungeons & Dragons – Players Handbook – Core Rulebook 1 (2000)
Dungeons & Dragons – Complete Arcane – (2004)
Dungeons & Dragons – Monster Manual - Core Rulebook 3 (2000)
Dungeons & Dragons – Book of Vile Darkness - 2002
Dungeons & Dragons – Conversion Manual (Häfte, 2000)
Dungeons & Dragons – The Sunless Citadel (Äventyr) – (2000)
Dungeons & Dragons- Kingdoms of Kalamar – Harvest of Darkness – (2001)
Dungeons & Dragons - DM- skärm?

Advanced Dungeons & Dragons – Dragonlance – Adventures/Rulebook – (1987) -
Advanced Dungeons & Dragons – Dungeon Masters Guide – 2nd edition (1989) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook -1st ed- – (1988) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – The Complete Thief’s Handbook - (1989) - 1

The Book of Treasure – 1978

- Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook 2nd ed. – 1 – signerad av Elminster the Sage / Ed Greenwood

-------------------
Böckerna i de senare Dungeons & Dragons är att betrakta som i nyskick. Knappt öppnade.

Vad gäller AD & D (1st, 2nd) så är de använda men i ok skick. Dragonlance ser bra ut t o m. Böcker markerade med "1" har jag skrivit mitt namn i.

The Book of Treasure (Little Soldier Games, Phil Edgren) är en tidig regelbok/beskrivning. Lite ovanlig, och innan AD&D fanns.

Advanced Dungeons & Dragons - Players Handbook 2nd - är välanvänd. Kuriosa dock att den är signerad av Ed Greenwood (aka Elminster the Sage). Fångade honom inne på Tradition, Stockholm, för en massa år sedan när han var på Sverige-besök. Lite nostalgi, och eftersom den är välanvänd är det nog inget större intrese för den så kanske lika bra att behålla den.

-------------------------

Säljer helst allt i klump som sagt, enklast så. Lägg ett bud. Fördel om du bor i Sthlm, i närheten eller kan mötas upp ngnstans. Väger ju en del med böckerna, tänker på portot.

Har du några frågor så återkom bara så försöker jag svara så gott jag kan!

G

Guest

Guest
Jag är bara intresserad av AD&D-grejorna. Lust att sälja dem separat?