Håller på att rensa hemma och har lite "gamla" prylar och böcker liggandes. För enkelhetens skull säljer jag helst allt i klump, men alla bud är så klart av intresse.
Dungeons & Dragons – Campaign Setting – Forgotten Realms (2001)
Dungeons & Dragons – Players Handbook – Core Rulebook 1 (2000)
Dungeons & Dragons – Complete Arcane – (2004)
Dungeons & Dragons – Monster Manual - Core Rulebook 3 (2000)
Dungeons & Dragons – Book of Vile Darkness - 2002
Dungeons & Dragons – Conversion Manual (Häfte, 2000)
Dungeons & Dragons – The Sunless Citadel (Äventyr) – (2000)
Dungeons & Dragons- Kingdoms of Kalamar – Harvest of Darkness – (2001)
Dungeons & Dragons - DM- skärm?
Advanced Dungeons & Dragons – Dragonlance – Adventures/Rulebook – (1987) -
Advanced Dungeons & Dragons – Dungeon Masters Guide – 2nd edition (1989) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook -1st ed- – (1988) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – The Complete Thief’s Handbook - (1989) - 1
The Book of Treasure – 1978
- Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook 2nd ed. – 1 – signerad av Elminster the Sage / Ed Greenwood
-------------------
Böckerna i de senare Dungeons & Dragons är att betrakta som i nyskick. Knappt öppnade.
Vad gäller AD & D (1st, 2nd) så är de använda men i ok skick. Dragonlance ser bra ut t o m. Böcker markerade med "1" har jag skrivit mitt namn i.
The Book of Treasure (Little Soldier Games, Phil Edgren) är en tidig regelbok/beskrivning. Lite ovanlig, och innan AD&D fanns.
Advanced Dungeons & Dragons - Players Handbook 2nd - är välanvänd. Kuriosa dock att den är signerad av Ed Greenwood (aka Elminster the Sage). Fångade honom inne på Tradition, Stockholm, för en massa år sedan när han var på Sverige-besök. Lite nostalgi, och eftersom den är välanvänd är det nog inget större intrese för den så kanske lika bra att behålla den.
-------------------------
Säljer helst allt i klump som sagt, enklast så. Lägg ett bud. Fördel om du bor i Sthlm, i närheten eller kan mötas upp ngnstans. Väger ju en del med böckerna, tänker på portot.
Har du några frågor så återkom bara så försöker jag svara så gott jag kan!
Dungeons & Dragons – Campaign Setting – Forgotten Realms (2001)
Dungeons & Dragons – Players Handbook – Core Rulebook 1 (2000)
Dungeons & Dragons – Complete Arcane – (2004)
Dungeons & Dragons – Monster Manual - Core Rulebook 3 (2000)
Dungeons & Dragons – Book of Vile Darkness - 2002
Dungeons & Dragons – Conversion Manual (Häfte, 2000)
Dungeons & Dragons – The Sunless Citadel (Äventyr) – (2000)
Dungeons & Dragons- Kingdoms of Kalamar – Harvest of Darkness – (2001)
Dungeons & Dragons - DM- skärm?
Advanced Dungeons & Dragons – Dragonlance – Adventures/Rulebook – (1987) -
Advanced Dungeons & Dragons – Dungeon Masters Guide – 2nd edition (1989) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook -1st ed- – (1988) - 1
Advanced Dungeons & Dragons – The Complete Thief’s Handbook - (1989) - 1
The Book of Treasure – 1978
- Advanced Dungeons & Dragons – Players Handbook 2nd ed. – 1 – signerad av Elminster the Sage / Ed Greenwood
-------------------
Böckerna i de senare Dungeons & Dragons är att betrakta som i nyskick. Knappt öppnade.
Vad gäller AD & D (1st, 2nd) så är de använda men i ok skick. Dragonlance ser bra ut t o m. Böcker markerade med "1" har jag skrivit mitt namn i.
The Book of Treasure (Little Soldier Games, Phil Edgren) är en tidig regelbok/beskrivning. Lite ovanlig, och innan AD&D fanns.
Advanced Dungeons & Dragons - Players Handbook 2nd - är välanvänd. Kuriosa dock att den är signerad av Ed Greenwood (aka Elminster the Sage). Fångade honom inne på Tradition, Stockholm, för en massa år sedan när han var på Sverige-besök. Lite nostalgi, och eftersom den är välanvänd är det nog inget större intrese för den så kanske lika bra att behålla den.
-------------------------
Säljer helst allt i klump som sagt, enklast så. Lägg ett bud. Fördel om du bor i Sthlm, i närheten eller kan mötas upp ngnstans. Väger ju en del med böckerna, tänker på portot.
Har du några frågor så återkom bara så försöker jag svara så gott jag kan!