1. Vad var det roligaste spelet/äventyret som ni spelade på Gothcon?:
Spelade L'espace Noir, den bittra brunnen i kandra, den transformerade mannen. Och det första och sista tävlar ihärdigt om vilket som var det bästa jag spelade, i slutändan vinner nog L'espace noir, väldigt bra spelledare fick vi där allefall, och kommer tyvärr inte ihåg hans namn, men vi hette allefall filurexpressen
, skulle spelleda precis efter så i mitt huvud snurrade även västmark så min rollprestation var nog därefter
Spelledde västmark, pass 1 och 7, första gången jag har spellett scenarie på gothcon! var en aning trevande först men kom igång sedan ganska bra. (jag var den där vid namn Johan i svart mantel och svart kråsskjorta.
)
nu i efterhand skulle jag nog valt att spelleda mera än ett scenarie, men men... det var kul!
Stälde upp med digital konst, som vann i sin kategori, om ni inte fick tillfälle att se den finns den på beskådan
här
vad jag inte fick gjort:
- Äta tillräckligt
- Köpa något spel
- Prata tillräckligt med alla man kände där.
- spela ngt kortspel eller brädspel förutom en omgång give me the brain och en omgång giljotine, eller hur det nu stavas.
- sova tillräckligt, varför ska man det!
- Hitta alla de jag kände skulle dit
- Äta en gothcorv gratis trots pin
- använda upp matpengarna från spelledandet
hur ska man nu betygsätta detta gothcon, hum, det blir nog en 8:a tror jag, inget mutantscenario
, men det var skitskoj att spelleda på konvent. fick aldelss för lite gjort förutom rollspelen.