.113
Swashbuckler
Tar mig tillbaka, säljer lite grejer, hittade nämnligen en kropp där inne av en gammal stalker. Död så klart. Stoppar undan artefakten och går till läkaren för lite detox och de-rad. Går sedan vidare till platsen jag skulle möta någon om blodsugarna.. Han är längre bort och vi möts upp, han såg några gå in i antennkomplexet jag varit runt tidigare så vi smyger in, väl där inne så hör han något och vi är så klart beredda, de är osynliga men man ser ju deras små vita ögon om man är snabb.. Jag lyckas plocka en med två skott trots att den är osynlig, känner mig som en mästare. Vi smyger vidare, en till kommer fram och sliter upp magen på mig, känns inte lika bra längre, men vi dödar den iaf.. JAg förbinder mina sår och vi fortsätter. Einstein bredvid mig tycker vi ska ner och utforska källaren och hoppar ner innan jag hinner stoppa honom.. Så jag följer efter mot bättre vetande.
Väl där nere smyger vi in i ett näste. Åtminstone TIO stycken blodsugare, alla sover. Vi kan inte ta oss upp bakvägen så vi måste smyga igenom dem. Utan att göra ett ljud. Fuck....
Väl där nere smyger vi in i ett näste. Åtminstone TIO stycken blodsugare, alla sover. Vi kan inte ta oss upp bakvägen så vi måste smyga igenom dem. Utan att göra ett ljud. Fuck....