Wellity
Åh, och jag som trodde att jag var originell när jag föreslog Spice Girls, och så hade du redan varit framme och förslagit rockstjärnor. Jag tror dock att Spice Girls skulle vara lättare att lira. De är rätt antal liksom, och sen har de ju gjort en film också.
Inte nog med det, du snodde min grej med att avsluta med ett befintligt spel också, odåga där!
Fast jag avsåg faktiskt egentligen att äventyren skulle vara oneshots baserade på Simon & Garfunkels låtar. Många av dem är som små kompletta historier, särskilt om man tar dem bokstavligt och symboliskt samtidigt; underliga sagor från metropolerna. America t.ex., eller Sound of Silence. Och ett äventyr baserat på Cecilia måste vara så jävla konstigt att jag vill läsa det bara för humorvärdet
Annars föreslog du ju Invader Zim också, vilket jag i en perfekt värld också hade hunnit före dig med
Och på ämnet skulle ett Cowboy Bebop-lir sitta fint också, med 50% av boken upptagen av spelledartips om stämning och humor (för det är berättandet och inte miljön som är exceptionellt i Bebop).
De har rätt högt i INT allihop, va?
Klyftiga, ni vet.
Gud, argh! Sådär får du inte göra, jag höll på att skada mig!
Jag är ju den ende överlevande jordlingen som fortfarande tycker att ordvitsar är genuint roliga
/Feliath - japp, alla de andra är utomjordingar!