Nekromanti Saker som poopar:

Feuflux

omjonasson.se
Men det är du som suger! (2nd edition)

Bara jag som kom att tänka på det här inlägget? :gremlaugh:

Det riktigt tragiska är att jag verkligen gillar den här tråden, för en gång skull tänker jag nyfiket "jag undrar verkligen vad den här forumiten ska säga om det här". (Lexx verkade inte gillar ordet forumit, vad ska man säga då? Forumsbesökare? wrnu:are?)

Sen ångrar jag ju mitt inlägg lite... men jag sa ju i min punkt 10 att jag hatade mig själv så... jag gnällde för gnällandets skull och det är väl inte bra kanske. :gremtongue:
Ångest.

EchonCique

Hero
Rising, du är en elak stygg genomond gemen humbug!

Jag har läst igenom alla inlägg i denna tråd och jag mår illa. Varför, varför, varför?

Bleh.

:gremlaugh:

Man Mountainman

Storsvagåret
Re: Varför stannar DU kvar?[långt, pms-igt]

Många är de som hävdat att forumet varit lite segt och trist på sistonde. Jag är beredd att hålla med. Alltså kommer frågan:

Varför stannar DU kvar?

Jag har hängt på det här forumet i sex, sju år. Att ge upp bara för att fanskapet har en mindre svacka, det vore ju bara fånigt.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Huvudvärk, Sent på jobbet, chefen är en fjolla i McGordonbyxor och 150 kronors pilotskjorta som stör mig...
Shit... vilken martyr. Välkommen till verkligheten grabben.

Och du, pasar det inte så är det bara att dra.

/Vulf

G

Guest

Guest
Shit... vilken martyr. Välkommen till verkligheten grabben.
Kan inte vara din verklighet, du har juh en strumpa på huvudet!

Och du, pasar det inte så är det bara att dra.
Oj, där tog du i så du sprack. Du kan fortfarande nte förstå min poäng, mend det är ditt problem. Hur som helst. Om alla skulle varva ner något och tänka till lite varför vi återkommer till rollspel.nu...

För min del...

1. Att få eventuella tips och ideér till kampanjer, äventyr eller bara hur "hur man går tillväga med följande problem i min rollspelsgrupp" Man lär sig av att lyssna på folk.

2. Regler. Älskar husregler av alla dess slag...

3. Nyheter. Vad händer på rollspelsmarknanden. Rollspel.nu ger iaf MIG bra info om det jag vill veta.

Och det är vad det ska gå ut på, men vad får jag? Jag möts av ett gäng Bessewissertyper som tror att juh fler högskolepoängsbaserade inlägg man kan kläma ur sig juh bättre FORUMIT, folk som startar trådar om vad dom stör sig på! Vad man ska skriva och inte ska skriva... Många av deltagarna här är inget annat än överviktiga, socialt handikappade och säker återkommande besökare på free6.com som inte har någon som helst aktoritet irl och måste trycka ner andra via binära tal... Fy skäms!

Slutligen till Vitulv... Jag tänker INTE dra, jag vill vara kvar, det är inte bara kvasi-intellektuella som får yttra sig du vet...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Många av deltagarna här är inget annat än överviktiga, socialt handikappade och säker återkommande besökare på free6.com som inte har någon som helst aktoritet irl och måste trycka ner andra via binära tal... Fy skäms!
Frågan är varför de ska skämmas för att de är överviktiga? Jag tycker att du ska skämmas istället som använder övervikt som ett argument för att de är dåliga människor.

För övrigt har jag träffat massor av folk från www.rollspel.nu och kan garantera dig att de är allt annat än socialt handikappade. Raka motsatsen faktiskt. Synnerligen utåtriktade och trevliga. Tråkigt att inte du har fått några kompisar här. Det kanske är så att det är du som är socialt handikappad?

Forumsfolkets besök på free6 kan jag inte uttala mig om. Klart står att du har varit där i varje fall. Inget fel med det, porr är schysst.

Slutligen till Vitulv... Jag tänker INTE dra, jag vill vara kvar
Synd.

det är inte bara kvasi-intellektuella som får yttra sig du vet...
Uppenbarligen inte, jag yttrar mig ju.

Om alla skulle varva ner något
Snygg nedvarvning.

/Vulf

Archer

Swashbuckler
Nog nu, tråden låses.

Den här tråden är fylld av mycket otrevlig ton och språk från ett flertal personer. Detta är den typen av sandlådekrig vi inte vill ha på forumen. Inläggen är desutom av just den typ ni klagar på. Därför låser jag den. Utöver det vill jag att ni skärper er i framtida inlägg.