Krille
Super Moderator
Re: Varför...
"Varför sitter Eksem på din högra vad?"
Det får du faktiskt fråga honom om.
"Varför sitter Eksem på din högra vad?"
Det får du faktiskt fråga honom om.
Shit... vilken martyr. Välkommen till verkligheten grabben.Huvudvärk, Sent på jobbet, chefen är en fjolla i McGordonbyxor och 150 kronors pilotskjorta som stör mig...
Kan inte vara din verklighet, du har juh en strumpa på huvudet!Shit... vilken martyr. Välkommen till verkligheten grabben.
Oj, där tog du i så du sprack. Du kan fortfarande nte förstå min poäng, mend det är ditt problem. Hur som helst. Om alla skulle varva ner något och tänka till lite varför vi återkommer till rollspel.nu...Och du, pasar det inte så är det bara att dra.
Frågan är varför de ska skämmas för att de är överviktiga? Jag tycker att du ska skämmas istället som använder övervikt som ett argument för att de är dåliga människor.Många av deltagarna här är inget annat än överviktiga, socialt handikappade och säker återkommande besökare på free6.com som inte har någon som helst aktoritet irl och måste trycka ner andra via binära tal... Fy skäms!
Synd.Slutligen till Vitulv... Jag tänker INTE dra, jag vill vara kvar
Uppenbarligen inte, jag yttrar mig ju.det är inte bara kvasi-intellektuella som får yttra sig du vet...
Snygg nedvarvning.Om alla skulle varva ner något