I mitt QuestCore försöker jag använda samma mekaniker i strid som för alla andra konflikter (exemnpelvis muta, övertala, låsdyrkning etc). Går det?
Såg nedanstående video:
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2QJVGtKPjNc&feature=youtu.be"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/2QJVGtKPjNc&feature=youtu.be" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
Vad jag vet så är det väl Mouse Guard som hamnar närmast. Samma system för alla konflikter.
EDIT: Försökte söka lite så gamla trådar men är det någon som vet att det diskuterats förut här?
Såg nedanstående video:
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2QJVGtKPjNc&feature=youtu.be"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/2QJVGtKPjNc&feature=youtu.be" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
Vad jag vet så är det väl Mouse Guard som hamnar närmast. Samma system för alla konflikter.
EDIT: Försökte söka lite så gamla trådar men är det någon som vet att det diskuterats förut här?