Re: Vad jag tycker.
Så användarna har en skyldighet att vara trevliga mot moderatorerna medan moderatorerna ska få vara otrevliga?
Som sagt, jag tycker det hade varit bra om Dante hade varit trevligare, men han har ingen skyldighet.
Jag anser inte att Dante var direkt otrevlig. Oartig kanske, men inte otrevlig.
Det märks att du aldrig jobbat som support eller moderator själv
Visserligen så menade jag inte samma sak som du med "trevlig", och det är, i min mening, meningslöst att debattera över orddefinitioner, men jag kan ju lägga till att jag jobbar ideellt som en slags support, ledare på en förening, och jag har ett gott anseende. Visserligen jobbar jag inte med främlingar hela tiden, så det kanske inte är den bästa jämförelsen.
Jag sa inte att det var Dantes fel att det blivit stort utan att det låg hos båda.
Okej, det var ju bra. Det var en mening som var formulerad så att det inte lät så, men då lämnar vi det..
sedan hur man läste det som Doedinan sedan la till är juh upp till var och ens tolkning.
Huvudsaken är väl att Dante tog illa upp?
Jag anser iaf att båda har sitt ansvar, en som moderator och en som användare och jag tycker inte att någon av dem gjorde ett speciellt bra jobb, iaf inte från hur jag ser det och själv skulle handla (Självklart ser säkert de själva det på ett annat sätt).
Ja, visst är det alltid bättre om man är trevligare, det håller jag med om. Tror du att det skulle gått BÄTTRE om Dante hade varit trevligare från början? (Ingen sarkasm eller nåt, jag är intresserad.)