Ögat
Hero
Sannolikheter är bland det tråkigaste jag vet, men efter att fått svidande och rättvis kritik från Måns på mitt senaste projekt är något som upptar mycket av min vakna tid.
Vilket spel tycker du hanterar sannolikheter (läs: chans att lyckas mm.) bäst?
(exempel: med bäst kan man till exempel mena att det känns rättvist och roligt att slå tärningar, man blir lagom mycket bättre för varje steg osv)
Varför tycker du att det spelet hanterar sannolikheter (läs: chans att lyckas mm.) bäst?
Vad tycker du om svårighetsgrader?
Vilket spel tycker du hanterar sannolikheter (läs: chans att lyckas mm.) bäst?
(exempel: med bäst kan man till exempel mena att det känns rättvist och roligt att slå tärningar, man blir lagom mycket bättre för varje steg osv)
Varför tycker du att det spelet hanterar sannolikheter (läs: chans att lyckas mm.) bäst?
Vad tycker du om svårighetsgrader?